Úvod > Fórum > Inzerce, bazar > jaký stolní počítač si mám koupit?

[VYŘEŠENO] jaký stolní počítač si mám koupit?

Dotaz vyřešen reakcí: 15.04.2015 11:16

14.04.2015 13:41
ověřen
příspěvků:15

DD,

chtěl bych si domů koupit stolní PC. Budu na něm hlavně pracovat (excel, mail), pouštět si filmy, ale někdy i hrát hry (asi ne nejnovější pecky. Cena by měla být kolem 15 tis. včetně monitoru. V ceně nemusí být zahrnuto příslušenství, jako myš, klávesnice, kamera apod. - toto mám zařízeno. Jsem naprostý laik a proto u mně nepřipadá v úvahu, abych si počítač sestavil sám (mám opravdu obě ruce levé;-) ).Proto prosím o tipy na nějaké sestavy, které jsou běžně v nabídce.

Děkuji za pomoc.

DDalibor
14.04.2015 17:37
příspěvků:5

Hal3000

14.04.2015 18:00
ověřen
příspěvků:442

Ahoj,

kupovat hotové sestavy nemá smysl. Když si objednáš komponenty na czc.cz a zaškrtneš políčko, že z nich chceš sestavit PC, tak oni ti ho zdarma sestaví.

Pokusím se ti vybrat komponenty. Takže 15.000,- i s monitorem. Chceš operační systém a mechaniku?

Potřebuješ poradit se sestavením PC?? 1) Založ si nové téma s vhodným názvem - např: PC, 20000,- s OS nebo Nový PC na hry do 17000,- atp. 2) Pokud možno piš slušně, přehledně a s diakritikou. 3) Popiš co nejvíce své požadavky: - cena, použití PC - s Operačním Systémem (zkráceně OS) nebo bez - periferie (myš, klávesnice, monitor, atd.), speciální požadavky (bez HDD, prosklená bočnice, barevně sladěno, velikost). V případě upgradu staršího PC vypiš všechny komponenty včetně zdroje (výrobce a výkon) a jeho stáří.
15.04.2015 06:50
ověřen
příspěvků:15

Ahoj, to jsem nevěděl, že to takhle funguje - paráda.

Budu Ti moc vděčný za pomoc - ano PC bych chtěl s operačním systémem a mechanikou.

DDalibor
15.04.2015 07:13
ověřen
příspěvků:2 090
tinevrecz | 14.04.2015 17:37

Hal3000

Děláš si srandu nebo co????