Úvod > Fórum > Ostatní > PCForum.cz > Xerox Phaser 3020 Nefunkčnost tiskárny po výměně toneru - zelený vykři

Xerox Phaser 3020 Nefunkčnost tiskárny po výměně toneru - zelený vykři

17.12.2016 21:57
příspěvků:2

Mám tiskárnu Xerox Phaser 3020 a po vyčerpání toneru, který byl obsažen v zakoupené tiskárně jsou koupila toner nový - neoriginální. Toner jsem vyměnila podle návodu a tiskárna mi začla ukazovat zelený vykřičník (v příručce je, že svítí pouze červený a žlutý při problému a jak je řešit)a po nějakém čase se světlo vypnulo a svítila jak má.To bylo po každém zapnutí. Tiskárna mi funogvala normálně, ale po cca 20-30 stránkách mi přestala tisknou. Když na pc zadám tisk, píše to, že probíhá a tiskárna nereaguje na nic. Nasledně to hlási na pc chybu. Prosím Vás, zda máte nějaké rady, či podobné zkušenosti, budu za ně moc ráda. Děkuji všem. :-)

18.12.2016 10:47
ověřen
příspěvků:4 572

Pokud v návodu není řešení té chyby popsáno, pak každá rada drahá.

Zkusil bych ten toner vyndat, odpojit tiskárnu od proudu a za hodinu zkusit zprovoznit.

Případně se zeptat na technické podpoře - https://www.xerox.com/index/cscz.html

Vážení tazatelé, je-li to možné pak prosím piště česky, slovensky a používejte interpunkce. Před dotazem si přečtěte manuál, případně se zeptejte Google. Pokud vám někdo poradí, tak na to reagujte a poděkování také není od věci.
28.04.2017 15:16
příspěvků:2

Asi nejsou kompatibilní - reklamovat. Já jsem už použil dva tonery pro tuto tiskárnu od https://www.naplnka.cz/toner-pro-xerox-phaser-3020 a fungují bez problému.

28.04.2017 15:41
ověřen
příspěvků:4 572

Čti a pak piš

Vážení tazatelé, je-li to možné pak prosím piště česky, slovensky a používejte interpunkce. Před dotazem si přečtěte manuál, případně se zeptejte Google. Pokud vám někdo poradí, tak na to reagujte a poděkování také není od věci.
28.04.2017 19:34
příspěvků:2

a ty reaguj na problém a nech si blbe komentáře :-)

29.04.2017 02:15
ověřen
příspěvků:1 848

Chceš poradit? Tak si nech blbé komentáře ty a chovej se trochu pokorněji. Jinak se tady s tebou za chvíli nikdo bavit nebude.

Bluspirit je jaký je, ale poradit umí. Jestli jsi ho naštvala, tvoje chyba. Myslím, že by to s tebou vyřešil, ale teď už má nejspíš po chuti.

Jsme na českém fóru, tak laskavě pište česky, a to i s interpunkcí. Toleruji i dobrou slovenčinu, na dotazy, kterým kvůli absenci češtiny nerozumím, neodpovídám.
29.04.2017 06:11
ověřen
příspěvků:4 572

Napsal jsem to, jelikož předpokládám že od 18.12.2016 10:47 je to vyřešeno. Tazatelka už se neozvala.

Vážení tazatelé, je-li to možné pak prosím piště česky, slovensky a používejte interpunkce. Před dotazem si přečtěte manuál, případně se zeptejte Google. Pokud vám někdo poradí, tak na to reagujte a poděkování také není od věci.
© 2007-2017 PCforum.cz, všechna práva vyhrazena, veškeré informace zde uvedené jsou bez záruk, podmínky užití, kontaktní informace