Úvod > Fórum > Software > Windows Store: Aplikace z WS se ihned ukončí

[VYŘEŠENO] Windows Store: Aplikace z WS se ihned ukončí

Dotaz vyřešen reakcí: 14.02.2017 09:46

14.02.2017 08:30
příspěvků:19

Ahoj,

řeším problém že když spustím apku původem z Windows Store tak asi 10 sekund běží a pak se ukončí. Četl jsem už nějaké návody které doporučují reset Windows Store. Ale Windows Store funguje úplně normálně. Děkuji předem.

14.02.2017 08:40
ověřen
příspěvků:4 972

Pokud by fungoval normálně, pak by se to po 10 s neukončilo.

Vážení tazatelé, je-li to možné pak prosím piště česky, slovensky a používejte interpunkce. Před dotazem si přečtěte manuál, případně se zeptejte Google. Pokud vám někdo poradí, tak na to reagujte a poděkování také není od věci.
14.02.2017 09:13
příspěvků:19

Já myslím aplikaci z WS ne WS!

14.02.2017 09:17
ověřen
příspěvků:4 972

Je v tomto nějaký problém? Proč to neuděláš?

Četl jsem už nějaké návody které doporučují reset Windows Store

Vážení tazatelé, je-li to možné pak prosím piště česky, slovensky a používejte interpunkce. Před dotazem si přečtěte manuál, případně se zeptejte Google. Pokud vám někdo poradí, tak na to reagujte a poděkování také není od věci.
14.02.2017 09:22
příspěvků:19

Tak dobře. Zkusím to.

14.02.2017 09:33
ověřen
příspěvků:4 972

Od kdy máš tento problém? Zkusil si bod obnovení?

Vážení tazatelé, je-li to možné pak prosím piště česky, slovensky a používejte interpunkce. Před dotazem si přečtěte manuál, případně se zeptejte Google. Pokud vám někdo poradí, tak na to reagujte a poděkování také není od věci.
14.02.2017 09:38
příspěvků:19

Mám ho asi tak měsíc. Ale když jsem ten NTB dostal normálně jsem si nainstaloval a úspěšně spustil Facebook Messenger.

14.02.2017 09:40
příspěvků:19

PS: Samozřejmě přes Windows Store a ten Messenger pořád funguje.

Já si myslím že Obnovení není potřeba, protože WS nepoužívám tak moc.

14.02.2017 09:42
ověřen
příspěvků:4 972

Zkusil si bod obnovení? Je třeba zkusit se vrátit do bodu, kdy to ´fungovalo.

Vážení tazatelé, je-li to možné pak prosím piště česky, slovensky a používejte interpunkce. Před dotazem si přečtěte manuál, případně se zeptejte Google. Pokud vám někdo poradí, tak na to reagujte a poděkování také není od věci.
14.02.2017 09:43
příspěvků:19

Říkal jsem přece že ne.

14.02.2017 09:43
ověřen
příspěvků:4 972

No jo, to si doplnil když já to už psal :-)

Vážení tazatelé, je-li to možné pak prosím piště česky, slovensky a používejte interpunkce. Před dotazem si přečtěte manuál, případně se zeptejte Google. Pokud vám někdo poradí, tak na to reagujte a poděkování také není od věci.
14.02.2017 09:44
příspěvků:19

14.02.2017 09:46
ověřen
příspěvků:4 972

Ty víš co všechno dělat nemusíš a máš to i zdůvodněné. Takže vlastně žádnou radu nepotřebuješ. Držím palce!

Vážení tazatelé, je-li to možné pak prosím piště česky, slovensky a používejte interpunkce. Před dotazem si přečtěte manuál, případně se zeptejte Google. Pokud vám někdo poradí, tak na to reagujte a poděkování také není od věci.
14.02.2017 09:46
příspěvků:19
bluespirit | 14.02.2017 09:42

Zkusil si bod obnovení? Je třeba zkusit se vrátit do bodu, kdy to ´fungovalo.

Já jsem zatím body obnovení nedělal.

14.02.2017 09:51
ověřen
příspěvků:4 972

S tebou je to těžké. Vždycky když máš nějaký dotaz máš napsat jaký máš systém a notebook, ono je to u každého systému rozdílné.

Něco k W10:

https://support.microsoft.com/cs-cz/help/12415/windows-10-recovery-options

Obnovení počítače z bodu obnovení systému

Tato možnost vrátí váš počítač zpátky do určitého okamžiku v čase, který se označuje jako bod obnovení systému. Body obnovení se vytvářejí při instalaci nové aplikace, ovladače nebo aktualizace Windows a při ručním vytvoření bodu obnovení. Obnovení neovlivní vaše osobní soubory, ale odeberou se při něm aplikace, ovladače a aktualizace nainstalované po vytvoření bodu obnovení.

Klikněte pravým tlačítkem na tlačítko Start (nebo ho stiskněte a podržte) a vyberte Ovládací panely.

V Ovládacích panelech vyhledejte Obnovení.

Vyberte Obnovení > Spustit nástroj Obnovení systému > Další.

Vyberte bod obnovení související s problematickou aplikací, ovladačem nebo aktualizací a pak vyberte Další > Dokončit.

Vážení tazatelé, je-li to možné pak prosím piště česky, slovensky a používejte interpunkce. Před dotazem si přečtěte manuál, případně se zeptejte Google. Pokud vám někdo poradí, tak na to reagujte a poděkování také není od věci.
© 2007-2025 PCforum.cz, všechna práva vyhrazena, veškeré informace zde uvedené jsou bez záruk, podmínky užití, kontaktní informace