Úvod > Fórum > Hardware > Síťové prvky > wifi router - poradte

wifi router - poradte

13.06.2007 17:39

(neregistrovaný)

Prosim poradte na zaklade Vasich skusenosti nejaky wifi router, cena 2000 +/-. Ja som uplny laik a neviem si rady :-(

Chcem nan pripojit jedno PC a notebook bezdrotovo a mozno by mohol byt aj print server, ale nemusi.

Dostala som typ na OvisLink WLA-5200AP ale neviem najst ziadne reakcie nan.

Vdaka za kazdu radu!!!

14.06.2007 09:04

(neregistrovaný)

A vážně chceš 5 GHz? Nestačilo by normální 2,4 GHz?

Ovislink WL-5460AP. Podporuje i češtinu (slovenštinu nevím).Myslím, že za ty peníze kvalitní nástroj.

14.06.2007 09:49

(neregistrovaný)

No to prave neviem. 5 GHz by mal byt rychlejsi, nie? Ale zas je mozno lepsie, ked bude mat lepsi dosah (aj za stenu), takze radsej 2,4GHz?

Ja praveze celkom netusim, ze ktory, takze ked mi poviete, ze Ovislink WL-5460AP funguje v poho a je vhodny na to, na co ho potrebujem, tak si necham poradit :-)

A este som sa tu niekde docitala, ze "Ovis. je jen Transparentni AP a nedokaze routovat."

Co to pre mna znamena?

15.06.2007 06:47

(neregistrovaný)

co to znamená je pro laika na delší povídání, ale každopádně to NENÍ pravda

15.06.2007 12:43

(neregistrovaný)

hmmm..ale aj tak ako pre laika mi pride ten Ovislink dost komplikovany na nastavenie. Na to aby fungoval ako router bude potrebovat fw a k tomu este vsetky tie nastavenia.

Nebude mi stacit napr. nejaky Asus WL-520gc, ktory je router "od prirodzenia"? Dik za nazory!

19.06.2007 07:29

(neregistrovaný)

Ovislink 5460 je (s firmware od verze 2.x - se kterým se prodává už snad víc než rok) taky "router od přirození :-D "

stejně tak třeba WA2204 - který má navíc výhodu více portů

20.06.2007 19:43

(neregistrovaný)

No jestli si chceš vypalovat díru do mozku a chceš nějaký to wifi, tak bych raději zvolil ASUS.