Úvod > Fórum > Hardware > Notebooky > Voda v notebooku

Voda v notebooku

15.05.2018 19:53
příspěvků:2

Dobrý den, potřeboval bych poradit. Mám notebook a stalo se mi, že mi do něj (do klávesnice) nateklo pár kapek vody, ale opravdu jen trochu, nikdy bych si nepomyslel, že to bude vadit. Jenže asi ano, jelikož je teď asi třetina obrazovky (ta část, pod kterou napadaly ty kapky) taková - těžko to popsat, je to taková bílá kostičkovaná síť, ale je přes ni vidět. Rád bych se tedy zeptal, jestli někdo neví co s tím a jestli jsem to jako laik schopný nějak opravit a nebo to mám rovnou odvézt někam do servisu? Moc děkuji za odpověď

15.05.2018 20:21
ověřen
příspěvků:4 972

Předně je důležité vědět, zda to byla opravdu jen voda- podle dotazu soudím, že to chce servis a to ihned.

Vážení tazatelé, je-li to možné pak prosím piště česky, slovensky a používejte interpunkce. Před dotazem si přečtěte manuál, případně se zeptejte Google. Pokud vám někdo poradí, tak na to reagujte a poděkování také není od věci.
15.05.2018 20:25
příspěvků:2

Byla to určitě jen voda, steklo mi tam pár kapek z okna když pršelo, ale byly to asi jen 3-4 větší kapky.

15.05.2018 20:29
ověřen
příspěvků:4 972

Rozebrat a vyfoukat fénem, hned!

Vážení tazatelé, je-li to možné pak prosím piště česky, slovensky a používejte interpunkce. Před dotazem si přečtěte manuál, případně se zeptejte Google. Pokud vám někdo poradí, tak na to reagujte a poděkování také není od věci.
17.05.2018 11:03
ověřen
příspěvků:2 090

Elektronice vadí jakékoli množství vody, i jen kapka. Pokud k tomu došlo více, jak 24 hodin před vaším dotazem, troufnu si tvrdit, že došlo k nenapravitelnému narušení klávesnice a možná (skoro určitě podle projevu) i další elektroniky notebooku.Na vašem místě bych to dal do servisu, připravil si dlouhý peníz a doma se modlil, že se jim oprava povede.