Úvod > Fórum > Hardware > Ostatní > TV KARTA

TV KARTA

25.04.2010 12:05
příspěvků:91

Ahojda lidicky,

chtela bych se vas zeptat. Uvazuji o koupi TV karty s DVB Tunerem do pocitace. Ale nikdy jsem tv kartu nemela,tak ani nevim, jak to presne funguje. Diky te TV karte, jake budu mit pristupne televizni programy? Pouze ty "zdarma" - CT1,CT2,NOVA,PRIMA, NOVA CINEMA, PRIMA COOL, CT24, CT4, BARRANDOV nebo i ty "placene" jako je treba eurosport? Protoze jinak bych tu kartu ani nekupovala, protoze mame televizi s dvb-tunerem, ale chteli jsme se divat i na jine programy, a treba si i nahravat nejake filmy...To nahravani filmu - to umi jakakoliv tv karta? Dekuji moc za odpovedi a omlouvam se, jsem v tomhle smeru laik

25.04.2010 15:53
příspěvků:208

Tv.karta ma na sebe antenny vstup, v prípade slabeho signalu budeš na to potrebovat externú antenu a ako ex antenu možeš použit sietovu trebarz asta len z nej treba vyhodit zosilovač, k vybaveniu tvkarti je soft na strih tv zaznamu