Úvod > Fórum > Software > Počítačové hry > S.T.A.L.K.E.R v komplet cestine+cesky dabing

S.T.A.L.K.E.R v komplet cestine+cesky dabing

17.02.2008 12:01

(neregistrovaný)

Zdravím všechny stalkaře!

Jenom se hodně zajímám o českou verzi kterou ne a ne sehnat na internetu

Musí obsahovat kompletní české texty+CZ dabing jako je tomu u verze o d CD PROJEKTU

Hledal sem ji po všech stránkách ale komplet celé české verze je už možná v zapomění?

Ale ještě se snad najde někdo kdo ji má nebo alespoň ví kde je zašitá na netu...

Také sem ji objevil na torrentech ale!Už bohužel nefunkční takže sem nic nesehnal!

A 1000,-kč se mě nechce vyhazovat za originál,nýbrž nepracuji ale studuji tak káždou korunu co vydělám na brigádách jde do školy!!!

Úvýtal bych tu nějaké extra tipy kde bych ji mohl sehnat,nebo něco podobného?Já sem teda dost zoufalej SRY

Vaše příspěvky uvádějte prosím ZDE

15.03.2008 22:26

(neregistrovaný)

JOJO , taky bych to chtel

17.03.2008 08:35

(neregistrovaný)

Já mam akorat český dabing, že by někde vznikl nový torrent s českou verzí to taky nebude tak lehké

Ani nebyli k nalezení nějaké soubory s českými texty

Když dnes na většinu her je k mání komplet čeština a zrovna na stalkera není možný sehnat češtinu na české texty což mě docela udivuje.

Ale tadle hra není jediná kde je problém sehnat češtinu.

Podobná situace vznikla u hry JUST CAUSE.

Pokud vím tak verze od CD PROJETKU by měla být kompletní v češtině texty i zvuk

17.04.2008 18:26

(neregistrovaný)

Zdravím mam tu zajímavé novinky ohledně české verze ,takže kdo by měl zájem o českou verzi , která na internetu již není k sehnání, tak ať dá vědět tady na fóru...věřte že je na internetu uvidíte samy až dáte vědět!!!LOL zatím zdar STALKEŘI

22.04.2008 07:37

(neregistrovaný)

Zdravim pošlimi na meila češtinu dík mailto:frieeman@seznam.cz

24.04.2008 17:14

(neregistrovaný)