Úvod > Fórum > Software > Windows všeobecně > Problém s DVD-ROM

Problém s DVD-ROM

21.12.2008 21:42
příspěvků:4

Zdravím, potřebuji nutně pomoc...

Už celkem dlouho mám problém s DVD-ROM...Dá se říct, že každé druhé načtení CD/DVD mi způsobí, že se PC restartuje...Už jsem v koncích, nevím čím to může být, protože jsem použila jinou DVD mechaniku a dělá to pořád to samý...Disk je několikrát formátovaný, takže vylučuji možnost viru, Romka je vyměněná, takže už nevím co dělat...Můžete mi někdo poradit, co mám dělat?

21.12.2008 23:39
příspěvků:72

Stáhnout si drivery k mechanice ze stránek výrobce nebo ASPI drivery.

http://www.google.com - zde se dá nalézt vše

Just because you´re paranoid don´t mean they´re not after you
22.12.2008 14:25
příspěvků:4

Drivery jsem aktualizovala, asi deset CD/DVD se mi načetlo bez problémů, ale další už mi zase restartovaly PC...Myslím,že to CD-ROMkou nebude, ale čím už je mi záhadou

22.12.2008 18:03
příspěvků:72

<fieldset><legend>aPi</legend>Drivery jsem aktualizovala, asi deset CD/DVD se mi načetlo bez problémů, ale další už mi zase restartovaly PC...Myslím,že to CD-ROMkou nebude, ale čím už je mi záhadou

Právě že to je tou cd/dvd romkou. Protože se pc restartuje jen při akcích s cd/dvd rom, nebo i v jiných akcích?

Zkoušela jste i ASPI drivery?

Just because you´re paranoid don´t mean they´re not after you
22.12.2008 22:25
příspěvků:4

ASPI ovladače jsou nainstalovaný a DVD-romka vydává zvuky jakoby se měla rozletět do všech stran...Známý soudil,že to může být jádrem nebo zkratem někde v základní desce...Co myslíte vy?

23.12.2008 07:32
příspěvků:72

<fieldset><legend>aPi</legend>ASPI ovladače jsou nainstalovaný a DVD-romka vydává zvuky jakoby se měla rozletět do všech stran...Známý soudil,že to může být jádrem nebo zkratem někde v základní desce...Co myslíte vy?