Úvod > Fórum > Hardware > Ostatní > Místo DVD-ROM vidím disketovou jednotku

Místo DVD-ROM vidím disketovou jednotku

07.11.2016 11:48
příspěvků:15

Dobrý den už hodně delší dobu mám problém s mechanikou, funguje všechno bliká, ale nečte, měnil jsem za druhou to samé, počítač ji prostě nemůže najít a místo toho mám disketovou jednotku, která v pc nikdy nebyla. Když ji odinstaluji znovu se nainstaluje disketová.

jsem začínající strojní mechanik.
07.11.2016 12:42
ověřen
příspěvků:2 090

Jednak si tu červenou strč za klobouk, je to neslušné, a jednak doplň informace: Identifikace PC (alespoň MB a OS), identifikace DVD-ROM (komplet typ), popř další potřebné informace.

A navíc: pokračuj v původním tématu, založením nového nic neurychlíš, jen nás na..reš!!!

Jsme na českém fóru, tak laskavě pište česky, a to i s interpunkcí. Toleruji i dobrou slovenčinu, na dotazy, kterým kvůli absenci češtiny nerozumím, neodpovídám.
07.11.2016 13:52
příspěvků:15

mb nevím, os je windows 7 ultimate 64 bit a mechanika typ : LG GSA-H22N

jsem začínající strojní mechanik.
07.11.2016 13:57
ověřen
příspěvků:2 090

To MB je dost podstatné.Takže si stáhni třeba Speecy, tam zjistíš, co máš za MB.

A v tomhle vlákně už neodpovídej, odpověď čekám v tom původním!

Jsme na českém fóru, tak laskavě pište česky, a to i s interpunkcí. Toleruji i dobrou slovenčinu, na dotazy, kterým kvůli absenci češtiny nerozumím, neodpovídám.
07.11.2016 14:01
ověřen
příspěvků:4 972

Nedá mi to :-D
windows 7 ultimate 64 bit - ?

Vážení tazatelé, je-li to možné pak prosím piště česky, slovensky a používejte interpunkce. Před dotazem si přečtěte manuál, případně se zeptejte Google. Pokud vám někdo poradí, tak na to reagujte a poděkování také není od věci.
07.11.2016 14:17
ověřen
příspěvků:2 090

Takže cracknutý systém, že?

A vůbec, od teď tohle vlákno ignoruji. Bluspirite omlouvám se, ale doporučuji Ti totéž.