Úvod > Fórum > Inzerce, bazar > Práce > Limet - Chceš být součásti něčeho velkého?

Limet - Chceš být součásti něčeho velkého?

23.03.2015 21:08
příspěvků:1

Zdravím tě,

nově vzniklá přátelská a neformální vývojářská skupina Limet specializující se na vývoj svobodného softwaru (zejména her) shání nové členy!

Jsem ten pravý? Máš-li chuť tvořit, objevovat i zkoumat nové a podílet se na "něčem výraznějším", uvítáme tě s otevřeným srdcem!

A co když nejsem dost dobrý? Nic neztratíš, naopak získáš vždy zajímavou zkušenost, nabídneš-li nám, co dokážeš - nepodceňuj své nadání!

Prosím vás, jak se mohu jakožto umělec v After Effectu dlouhodobě podílet na tvorbě nějaké hry? Vždyť bych tam jen okouněl! Myslíš? Skloň hlavu nad nadcházejícími řádky:

* Kreslíř navrhuje vnější vzhled charakterů a vlastně jakýchkoli grafických prvků, které posléze grafik pojme jako předlohu.

* Grafik má na starost jak propagační materiály, tak i samotné obalování modelů texturami. Při tvorbě mu bude, jako i ostatním, nezbytným pomocníkem Unity 3d 5 engine.

* Programátor zhotovuje a logicky seskupuje "včechna ta kolečka, aby výsledná forma pracovala jako jeden muž". Z toho plyne, že znalec tohoto oboru (resp. jednoho z dále uvedených jazyků: HTML, CSS, Java Script, C++, C#) se hodí prostě kamkoli.

* Modelář se zaobírá hraním si s grafickými tělesy tak, že "po ukončení práce se z té placky stane člověk".

* Umělec by v tomto případě rozhodně neměl pohrdnout zhoštěním se úlohy producenta videí, ať by se mělo jednat o delší filmy vystihující povahu našich projektů, či o něco docela jiného.

I teď si přijdeš jako páté kolo u vozu? A měj napaměti - jeden bez druhého se u nás vesměs neobejde, tudíž si tu procvičíš a rozvineš dovednosti v oblasti spolupráce, a s ní související komunikace.

Tak ještě mi alespoň přibližte vaše preference. V prvé řadě se snažíme naslouchat veřejnosti, pro níž také samozřejmě aplikace zhotovujeme. Přitom zároveň zamýšlíme do nich vměstnat i prvky takové, jež by pozitivně ovlivnili dnešní společnost (alegorie, důraz na mezilidské vztahy,...), a naopak se obloukem obkroužujeme ty fenomény, které nadějně zpracované hry rázem promění ve změť krve, v níž nelze hledat vyšší cíl, než odreagování. Abychom však zaujali - vyplnili jeden z předpokladů pro všestrannou pomoc společnosti - pokoušíme se nalézt kompromis mezi realističností a hratelností, čímž se naše projekty stávají dostupné mnohem širší veřejnosti.

Dobrá; definitivně jsem rozhodnut. Jak se tedy s vámi spojím? Jelikož náš mladičký web ještě zdaleka nesundal plenky, jako nejsnažší cesta se jeví v kontaktování nás po Skypu (zjevíme se ti pod jakýmsi pseudonymem "Matiseli + Wenstorm"). Tam, od zakladatelů, získáš přesnější instrukce a informace, mimo jiné i přístup do samotné Limet.

Těšíme se, až se staneš naším dalším členem! :-}

PS: Neboj se, jsme si velmi vědomi faktu, že člověk a stroj zdaleka nejsou synonyma - nečeká tě tu pouze tupé vykonávání zadané práce, ba ty sám se o charakter hry zasazuješ!

© 2007-2024 PCforum.cz, všechna práva vyhrazena, veškeré informace zde uvedené jsou bez záruk, podmínky užití, kontaktní informace