Úvod > Fórum > Hardware > Grafické karty > Grafická karta nebo monitor?

Grafická karta nebo monitor?

30.04.2012 09:01
příspěvků:3

Zdravím, dopředu chci upozornit, že jsem laik co se týče počítačů.. ale teď k problému/dotazu: Když zapnu počítač, tak se zapne monitor... vše běží normálně, ale monitor cca po 10sekundách ukáže černou obrazovku.. Když monitor vypnu a znovu zapnu ukáže se windows (vše v pořádku) ale po 5 sekundách zase hodí černý obraz. To se samé se opakuje když monitor od pc odpojím.

Když počítač vypnu a zase zapnu tak to někdy jede normálně a někdy ne.. Takže počítač vypínám a zapínám dokud "se monitor nechytne"... když už potom běží, běží normálně.

Nevíte čím to může být? Špatná grafická karta nebo špatný monitor? Popřípadě jak to zjistím..

Děkuji za příspěvky a rady

30.04.2012 09:24
příspěvků:5 728

Priklanel bych se spis k monitoru (mozna spatny kabel?).

Zkusil bych bud k monitoru pripojit treba notebook a nebo nekde sehnat jiny monitor. Jinak monitor je jaky? a jak ho mas pripojeny?(modry DSUB, bily obdelnik DVI, ci tenky displayport ci hdmi).

Na PM neodpovídám, do podpisu se snažte dávát co nejmenší písmo (místo výchozí dejte drobné nebo malé)
30.04.2012 09:58
příspěvků:3

Monitor je značky ECG a je asi 6 let starý... Počítač jsem kupoval asi před rokem a je to kvalítní herní HPčko.

Je připojen přes "modry DSUB".

Zkusím si půjčit notebook od někoho a připojit monitor k němu.

Jo a když ten monitor nejede (jede asi 5sekund) tak je ten obraz jakoby tmavší a pak naskočí onen černý obraz.

30.04.2012 11:51
příspěvků:5 728

Tak to bych videl spis na problem s monitorem. Jeste se mrkni jestli monitor nema modernejsi DVI (predpokladam ze PC ho bude mit), hdmi temer urcite nebude mit.

Na PM neodpovídám, do podpisu se snažte dávát co nejmenší písmo (místo výchozí dejte drobné nebo malé)
02.05.2012 11:08
příspěvků:3

Bylo to skutečně monitorem. Už jsem koupil nový a jede vše bez problémů.

Děkuji