Úvod > Fórum > Hardware > Síťové prvky > [DOTAZ] Asus WL-520gC + UPC internet

[DOTAZ] Asus WL-520gC + UPC internet

26.10.2007 13:44

(neregistrovaný)

Zdravím Vás,

pro začátek -ano vím, je to stále dokola jen v bledě modrém, přesto potřebuji pomoc, tak tedy případná omluva všem, jimž toto vlákno drásá nervy.

a nyní k věci...

na úvod podotýkám, že jsem naprostý laik co se jakékoli práce se sítí týče -mé zkušeností v této oblasti končí u zapojení síťového kabelu od ISP do síťovky.

moje specializace v IT je v jiném odvětví, proto prosím co se shovívavost a klidně až dětinskou názornost.

Vyskytla se situace, kdy je pro mne nezbytné sdílet internet (UPC) pro dva notebooky v jednom bytě. Za tímto účelem jsem pořídil router ASUS WL-520gC a věřil, že i přes mé nulové zkušenosti budu schopen tutu "síťařinu" v kombinaci s návodem a googlem zvládnout.

Výsledek je takový že nikoli. Končím vždy na mrtvém bodě. Spojení notebook router se zdá být bez potíží, ale nastavit a nasdílet samotné připojení se nepodařilo.

Po přečtení kdejakého článku je mi asi jasné, že je chyba někde v nastavení samotného routreru, hádám, že to má něco společného s klonováním MAC adresy, ale i přes četné pokusy o něco takového jsem nedošel výsledku.

Byl by někdo schopný mi zde popsat jako 5 letému dítěti, jak nastavit router, připojení, notebooky tak aby vše jelo a ja se mohl věnovat opět své práci a nikoli věcem, kterým ani zamák nerozumím?

Díky

ps.: do registrace u UPC se nedostanu, jelikož jsem v pronajmu a mam tedy jen kabel k internetu, nikoli přístup k jeho nastavení, smlouvě a pod.

04.12.2007 22:10

(neregistrovaný)

Ahoj všem.

Píši příspěvek, jenž by se dal nazvat stížností. Jsem klientem UPC již delší dobu, ale před půl rokem jsem se přestěhoval o dva bloky do nového bytu. Nechal jsem si připojit UPC net a chvíli poté začaly problémy.