Úvod > Fórum > Hardware > Grafické karty > Má USB vliv na grafickou kartu?

Má USB vliv na grafickou kartu?

31.10.2019 16:47
příspěvků:1

Po vyndání USB z počítače černá smrt. Monitory hlásí, že není signál, PC se tváří, že pracuje, ale nic. Nevíte, prosím, čím to? (Nejsem pc znalec ani technik)

Bylo mi řečeno, že je možná grafická karta po smrti, ale nechápu, co o má společného s USB. Prosím o vysvětlení.

04.11.2019 20:49
příspěvků:6

Je možné, že je to nějaká chyba na základní desce, která s sebou může vzít i jiné komponenty a zničit je , jestli to tedy způsobilo vytažení flash disku, jestli ne, tak prostě odešla jedna ze tří esentiálních komponent(procesor, grafická karta, nebo RAM.

Ve zkratce jde nejspíš o závážnější chybu v hardwaru, což také nemusí být nutně pravda, to bohužel bez testů samotného hardwaru nelze posoudit.

16.12.2019 17:03

(účet zrušen)
příspěvků:8

jj je to pc killer vyndej to nebo ti to bouchne u péra a poletí až do afriky morčku :-)))))

16.12.2019 17:06
příspěvků:30

jn buchne ti to az se z toho posers

JSEM DOBRY FANOUSEK ONDRY VLO4KA a jsem dobry v pocitacich
16.12.2019 17:06
příspěvků:30
zmatena | 31.10.2019 16:47

Po vyndání USB z počítače černá smrt. Monitory hlásí, že není signál, PC se tváří, že pracuje, ale nic. Nevíte, prosím, čím to? (Nejsem pc znalec ani technik)

Bylo mi řečeno, že je možná grafická karta po smrti, ale nechápu, co o má společného s USB. Prosím o vysvětlení.

pc killer pomorc na to
JSEM DOBRY FANOUSEK ONDRY VLO4KA a jsem dobry v pocitacich
16.12.2019 17:07
příspěvků:30
zmatena | 31.10.2019 16:47

Po vyndání USB z počítače černá smrt. Monitory hlásí, že není signál, PC se tváří, že pracuje, ale nic. Nevíte, prosím, čím to? (Nejsem pc znalec ani technik)

Bylo mi řečeno, že je možná grafická karta po smrti, ale nechápu, co o má společného s USB. Prosím o vysvětlení.

e)s¨fa
JSEM DOBRY FANOUSEK ONDRY VLO4KA a jsem dobry v pocitacich