|<<1>>|

Zpomalování PC

01.05.2011 12:27
příspěvků:13

Poslední dny se mi z ničeho nic začali lehce sekat hry (vždycky takový půl vteřinový sek) a když mám třeba otevřený prohlížeč a dám načítat nějakou stránku, tak se mi přitom nehorázně seká myš. Na konfiguraci jsem nic neměnil a žádné aplikace apod. sem neinstaloval. Mám Win 7 Home premium 64 bit. Mám ho instalovaný půl roku. Koukal jsem na teploty a vše je v normě -

Hardware monitor Intel Core 2 Duo E6600

Temperature 0 39°C (102°F) [0x2E] (Core #0)

Temperature 1 39°C (102°F) [0x2E] (Core #1)

Hardware monitor NVIDIA GeForce GTX 460
Temperature 0 30°C (86°F) (GPU Core)
Hardware monitor OCZ-VERTEX2

Temperature 0 1°C (33°F) [0x1] (Assembly)

Hardware monitor SAMSUNG HD753LJ

Temperature 0 24°C (75°F) [0x18] (Assembly)

Temperature 2 24°C (75°F) [0x18] (Air Flow)

Je to sice v nezatíženém stavu,ale problém je v tom,že to sekání se děje i při nezatížení. V sysofsandra sem testoval komponenty a tam se nikde nic neukázalo,že by byla chyba. Ani PC nespadlo.

Antivir, program proti spyware apod. používám,ale jak už jsem psal - nic jsem neměnil,takže v tom to nebude,protože ty programy používám dlouho a všechny stejně a nedělalo mi to a teď to najednou začalo..

Zkoušel jsem ještě 3D Mark 2011. Tam se mi sice ty videa sekali,ale to bylo díky náročnosti. Zkoušel jsem to jen z toho důvodu,jestli spadne PC a nic se nestalo. V grafice bych neřekl,že je problém, mám jí půl roku. Ovladače jsem stáhl teď nový co tam mají.

PC mám pročištěné nejnovější verzí Ccleaner..

Nemáte někdo nějaký návrh co s tím? Docela mě to prudí.. i v těch hrách.. :/

01.05.2011 12:30
příspěvků:13

RAM paměť - 4 GB (4x 1 GB) DDR II 800 Mhz.

01.05.2011 12:37
ověřen
příspěvků:2 028

teploty maš v pořádku... cu ten windows?? je legalní??

cu maš za ramku??

vzdálená plocha Team Viewer (pro pomoc na dálku) http://www.teamviewer.com/cs/index.aspx Připojte se k PCforum.cz na facebooku http://www.facebook.com/pages/PCforumcz/123041544477075 ........
01.05.2011 12:42
příspěvků:13

Jj windows legal a ty ramky jsou od A-Data. Nejstarší z nich je stará 4 roky.. Nejnovější asi tak rok a pár měsíců.. Fakt netuším čím to je,ale docela mě to štve.. :/

01.05.2011 12:49
ověřen
příspěvků:2 028

některé desky mají problem s ramkama A-data

ale když před tím to běželo normalně...

nebo ti muže odchazet ta staroučká ramka......

vzdálená plocha Team Viewer (pro pomoc na dálku) http://www.teamviewer.com/cs/index.aspx Připojte se k PCforum.cz na facebooku http://www.facebook.com/pages/PCforumcz/123041544477075 ........
01.05.2011 13:06
příspěvků:13

Myslíš, že by tohle mohla dělat RAMka?? Pomůže restart PC.. to nějakou chvilku vydrží,ale pak to začne znova..

01.05.2011 13:14
ověřen
příspěvků:2 028

zkus vyndat tu starou... a neco si zahraj, jestli se to sekat nebude tk je to v ní a jestli ne tk je to jinde.....

vzdálená plocha Team Viewer (pro pomoc na dálku) http://www.teamviewer.com/cs/index.aspx Připojte se k PCforum.cz na facebooku http://www.facebook.com/pages/PCforumcz/123041544477075 ........
01.05.2011 14:15
příspěvků:13

Tak jsem to zkusil.. bez té jedné ramky sem to měl puštěné 10 minut a nedělalo to.. pak jsem to zkoušel s tou ramkou a taky to už nedělá.. ale kdoví jak dlouho.. :/

01.05.2011 14:40
příspěvků:13

Tak se to seká dál.. je to divný

01.05.2011 14:59
ověřen
příspěvků:2 028

s tou ramkou bo bez ní??

vzdálená plocha Team Viewer (pro pomoc na dálku) http://www.teamviewer.com/cs/index.aspx Připojte se k PCforum.cz na facebooku http://www.facebook.com/pages/PCforumcz/123041544477075 ........
01.05.2011 15:32
příspěvků:13

s ní i bez.. teď mi to hodilo tak 4x zasebou blue screen.. tak jsem dal bod obnovení z dnešního rána.. ale to asi nevyřeší to sekání,protože to už dělá pár dní

01.05.2011 15:49
ověřen
příspěvků:2 028

co to píše v tom v blue screenu??

vzdálená plocha Team Viewer (pro pomoc na dálku) http://www.teamviewer.com/cs/index.aspx Připojte se k PCforum.cz na facebooku http://www.facebook.com/pages/PCforumcz/123041544477075 ........
01.05.2011 15:56
příspěvků:13

Ten vždycky proběhne tak rychle,že to nejde ani přečíst.. ale v chybách přes správce tam je napsáno něco s Kernelem..

+ System
- Provider
[ Name] Microsoft-Windows-Kernel-Power
EventID 41
Version 2
Level 1
Task 63
Opcode 0
Keywords 0x8000000000000002
- TimeCreated

[ SystemTime] 2011-05-01T17:45:44.788409300Z

EventRecordID 63950
Correlation
- Execution
[ ProcessID] 4
[ ThreadID] 8
Channel System
Computer FerrariF10
- Security
[ UserID] S-1-5-18
- EventData
BugcheckCode 10
BugcheckParameter1 0xfffffaf4041431c0
BugcheckParameter2 0x2
BugcheckParameter3 0x1
BugcheckParameter4 0xfffff80002e8ce20
SleepInProgress false
PowerButtonTimestamp 0

01.05.2011 15:58
příspěvků:13

Kernel-Power, ID události 41, kategorie úlohy (63), klíčová slova (2), úroveň: kritická

01.05.2011 16:11
ověřen
příspěvků:2 028

tady sem něco našel : http://social.technet.microsoft.com/Forums/en/w7itproperf/thread/9e71f600-7c62-4869-8236-964e93d17936 hodně lidí tam má stejnej problém -&gt; Windows-Kernel-Power &lt;- tady je na to neco od Microsoftu -&gt; http://support.microsoft.com/kb/2028504 &lt;-

vzdálená plocha Team Viewer (pro pomoc na dálku) http://www.teamviewer.com/cs/index.aspx Připojte se k PCforum.cz na facebooku http://www.facebook.com/pages/PCforumcz/123041544477075 ........
01.05.2011 16:13
ověřen
příspěvků:2 028

<span style="color:#0000FF">Řešení

Událost 41 oznamuje, že došlo k něčemu neočekávanému, co zabránilo systému Windows v řádném ukončení. Z toho důvodu nemusí být vždy k dispozici dostatek informací, aby bylo možné jasně určit, co se vlastně stalo. Chcete-li zjistit, co se mohlo stát, a najít možné řešení, je důležité vědět, co počítač dělal těsně předtím, než k dané události došlo.

Je-li zaznamenána událost 41 z důvodu přerušení napájení počítače, můžete zvážit, zda by nebylo vhodné pořídit nepřerušitelný zdroj napájení (jednotku UPS), například záložní bateriový zdroj. Toto chování počítače mohl způsobit nedostatečný či selhávající přívod napájení. Pokud se tyto potíže například začaly objevovat poté, co jste do počítači přidali paměť RAM, další zařízení nebo pevné disky, může být příčinou potíží právě zdroj napájení.

Scénář 1: Počítač se restartoval a v datech události je uveden údaj BugcheckCode chyby Stop

Má-li položka BugcheckCode chyby Stop v datech ID události nenulovou hodnotu, převeďte hodnotu BugcheckCode z desítkového do šestnáctkového formátu. Dokumentace o kódech chyb Stop většinou uvádí kód v šestnáctkovém, nikoli v desítkovém formátu. Postupujte takto:

Klikněte na tlačítko Start a do pole pro hledání zadejte příkaz calc.

Klikněte na možnost Zobrazit a pak na položku Programátor.

Přesvědčte se, zda je na levé straně kalkulačky vybrán přepínač Dec.

Pomocí klávesnice zadejte desítkovou hodnotu položky BugcheckCode.

Klikněte na přepínač Hex na levé straně kalkulačky.

Poznámka: Kalkulačka nyní zobrazí příslušnou hodnotu v šestnáctkové podobě. Tyto kroky opakujte i pro další nenulové hodnoty.

Následující příklad obsahuje položku BugcheckCode chyby Stop z události s ID 41:

EventData
BugcheckCode 159
BugcheckParameter1 0x3
BugcheckParameter2 0xfffffa80029c5060
BugcheckParameter3 0xfffff8000403d518
BugcheckParameter4 0xfffffa800208c010
SleepInProgress false
PowerButtonTimestamp 0

Odpovídá hodnotě 0x9f (0x3, 0xfffffa80029c5060, 0xfffff8000403d518, 0xfffffa800208c010)

Poznámka: Nuly před kódem se obvykle nezobrazují. Položka BugcheckCode by měla po převedení do šestnáctkového formátu obsahovat osm číslic. Například hodnota 0x9F je obvykle uvedena jako 0x0000009f a hodnota 0xA jako 0x0000000A. Jakmile zjistíte šestnáctkovou hodnotu, přejděte na web support.microsoft.com a vyhledejte převedenou šestnáctkovou hodnotu (0x0000009f) a slovo bugcheck.

Další informace o ladění chyb s modrou obrazovkou v režimu jádra (pro začátečníky) naleznete na následujícím blogu na webu TechNet:

http://blogs.technet.com/askcore/archive/2008/11/01/how-to-debug-kernel-mode-blue-screen-crashes-for-beginners.aspx

Scénář 2: Vypnutí počítače stisknutím a podržením tlačítka napájení

Máte-li na vybranou, doporučuje se ukončovat systém Windows kliknutím na tlačítko Start a výběrem volby pro vypnutí počítače. V takovém případě operační systém zavře všechny soubory a upozorní na ukončení všechny spuštěné služby a aplikace, aby mohly zapsat na disk potřebná data a vyprázdnit mezipaměti.

Pokud jste nuceni za účelem vyřešení problému, který omezuje schopnost počítače pracovat dle očekávání, stisknout a podržet tlačítko napájení, měli byste pak spustit dotaz na příznaky, s nimiž jste se setkali, abyste mohli požádat o pomoc s odstraňováním potíží. Při hledání můžete například použít klíčová slova jako „zablokování“, „nereaguje“ nebo „prázdná obrazovka“.

Další informace o konkrétních situacích, v nichž může počítač přestat reagovat, naleznete v následujícím článku znalostní báze Microsoft Knowledge Base:

974476 Při obnově zařízení USB ze stavu volitelného pozastavení zařízení USB v systému Windows 7 nebo Windows Server 2008 R2 přestane počítač reagovat

Nápovědu pro řešení potíží můžete získat také v centru řešení pro systém Windows 7. Navštivte následující web společnosti Microsoft:

http://support.microsoft.com/ph/14019#tab6

Scénář 3: Systém se náhodně restartuje a není zaznamenána žádná položka BugcheckCode chyby Stop nebo počítač vůbec nereaguje

Chcete-li zkontrolovat, zda došlo k této situaci, stiskněte na klávesnici klávesu CAPS LOCK. Pokud se po stisknutí klávesy CAPS LOCK nerozsvítí ani nezhasne kontrolka CAPS LOCK na klávesnici, je možné, že počítač zcela přestal reagovat.

Tento scénář obvykle znamená potíže s hardwarem. Také je možné, že je příčinou potíží některý ovladač. Chcete-li izolovat problém, zkontrolujte následující položky:

Přetaktování: Zakažte přetaktování a zkontrolujte, zda k problému dochází i při spuštění systému se správnou rychlostí.

Kontrola paměti: Zkontrolujte paměť pomocí nástroje pro kontrolu paměti. Ověřte, zda mají všechny čipy paměti stejnou rychlost a zda jsou v systému správně nakonfigurovány.

Zdroj napájení: Přesvědčte se, zda má napájecí adaptér dostatečný výkon pro nainstalovaná zařízení. Pokud jste přidali paměť, nainstalovali nový procesor, nainstalovali další jednotky nebo přidali externí zařízení, mohou tato zařízení vyžadovat více energie, než jim může stávající zdroj napájení zajistit.

Přehřívání: Zjistěte vnitřní teplotu hardwaru a zkontrolujte, zda se systém nepřehřívá.

Výchozí hodnoty: Použijte výchozí nastavení systému a systém spusťte.

Zjistíte-li, že počítač generuje chybu Stop obsahující hodnotu položky BugcheckCode, která není hlášena v události s ID 41, upravte chování počítače při restartování. Postupujte takto:

Pravým tlačítkem myši klikněte na položku Tento počítač a potom na příkaz Vlastnosti.

Klikněte na možnost Upřesnit nastavení systému.

Klikněte na kartu Upřesnit.

V části Spuštění a zotavení systému klikněte na položku Nastavení.

Zrušte zaškrtnutí políčka Automaticky restartovat

vzdálená plocha Team Viewer (pro pomoc na dálku) http://www.teamviewer.com/cs/index.aspx Připojte se k PCforum.cz na facebooku http://www.facebook.com/pages/PCforumcz/123041544477075 ........
01.05.2011 16:16
ověřen
příspěvků:2 028

<span style="color:#0000FF">Příčina

ID události napájení jádra: Chyba 41 je generována v různých případech, kdy dojde k neočekávanému vypnutí nebo restartování počítače. Při spuštění počítače se systémem Windows je provedena kontrola toho, zda byl předtím počítač správně vypnut. Pokud nebyl počítač správně vypnut, je vygenerována událost napájení jádra 41. Událost 41 může být vygenerována v následujících třech scénářích.

Scénář 1

Dojde k chybě Stop a restartování počítače. Dojde-li k chybě Stop, jsou její data zapsána do události s ID 41 jako součást doplňujících dat události. Mohou nastat případy, kdy před restartováním nebo vypnutím počítače nelze zapsat informace o kódu chyby Stop. Tyto případy jsou zahrnuty ve scénáři 3.

Poznámka: Údaj BugcheckCode události je zapsán v desítkovém formátu, nikoli v běžnějším šestnáctkovém formátu. Proto je třeba desítkovou hodnotu převést na šestnáctkovou hodnotu. Tento proces je podrobněji popsán v části Řešení.

Scénář 2

Dojde ke stisknutí tlačítka napájení počítače a k jeho podržení po dobu nejméně čtyř sekund. Tato akce je do dat události zaznamenána v podobě položky PowerButtonTimestamp, která má hodnotu jinou než 0 (nula). V některých případech nelze před restartováním nebo vypnutím počítače zapsat údaj PowerButtonTimestamp. Tyto případy jsou popsány ve scénáři 3.

Scénář 3

Kód chyby Stop a údaj PowerButtonTimestamp mají nulovou hodnotu. Předpokládejme například následující situace:

Údaj BugcheckCode chyby Stop má hodnotu nula. Zápisu údaje BugcheckCode chyby Stop mohou před restartováním nebo vypnutím počítače zabránit různé okolnosti. V takovém případě je do protokolu zanesena nulová hodnota údaje BugcheckCode. Je také možné, že k chybě Stop vůbec nedošlo a vypnutí nastalo v důsledku ztráty napájení. Například v přenosném počítači to může znamenat, že byla vyjmuta baterie nebo byla její kapacita zcela vyčerpána. Ve stolním počítači to zase může znamenat, že byl počítač odpojen nebo došlo k výpadku napájení.

Údaj PowerButtonTimestamp má hodnotu nula. Zápisu údaje PowerButtonTimestamp mohou před restartováním nebo vypnutím počítače zabránit různé okolnosti. V takovém případě byla zaprotokolována hodnota nula. Tato situace může nastat, dojde-li ke stisknutí tlačítka napájení a jeho podržení po dobu nejméně čtyř sekund, zatímco je v systému Windows spuštěna operace bránící zápisu události na disk. S tímto scénářem se můžete setkat i v případě, že se počítač zcela zablokoval a nereagoval na žádný vstup, takže bylo nutné jej vypnout. Chcete-li zjistit, zda počítač nereaguje, zkuste stisknout klávesu CAPS LOCK a podívejte se, jestli se na klávesnici rozsvítila kontrolka CAPS LOCK.

vzdálená plocha Team Viewer (pro pomoc na dálku) http://www.teamviewer.com/cs/index.aspx Připojte se k PCforum.cz na facebooku http://www.facebook.com/pages/PCforumcz/123041544477075 ........
01.05.2011 16:26
příspěvků:13

Podpis problému:
Název události problému: BlueScreen

Verze operačního systému: 6.1.7600.2.0.0.768.3

ID národního prostředí: 1029
Další informace o problému:
BCCode: d1
BCP1: FFFFF800013EC298
BCP2: 0000000000000002
BCP3: 0000000000000001
BCP4: FFFFF880103427C7
OS Version: 6_1_7600
Service Pack: 0_0
Product: 768_1
Soubory, které popisují problém:
C:WindowsMinidump

01.05.2011 16:27
příspěvků:13

mrknu na to jestli mi to nějak pomůže

|<<1>>|
Diskuze k tomuto tématu pokračuje na další stránce.
Pokud budete vkládat odpověď bez znalosti dalších stránek můžete být mimo :)
© 2007-2024 PCforum.cz, všechna práva vyhrazena, veškeré informace zde uvedené jsou bez záruk, podmínky užití, kontaktní informace