Úvod > Fórum > Hardware > Notebooky > Vrácení peněz za NTB

Vrácení peněz za NTB

02.05.2013 19:46
příspěvků:23

Ahoj.Chtěl bych se zeptat jestli by mi vrátili peníze za použitý NTB.Je ještě v záruce asi na rok a pul.Notebook jsem si koupil někdy k začátku listopadu, mezi tím byl dvakrát na reklamaci a problem se nevyřešil.NTB neni poškozený, mam od něj origo krabici.Chtel bych se zeptat jestli mam narok na vracení pěněz.Chtěl jsem se předem zeptat tady než tam zavolám.Jo a mam ještě rozšířenou zaruku na vlastní poškození a krádež.

NTB-Lenovo Z580

PC-jsem rád že mi tam jde internet NTB-Procesor intel core i7 3612QM 2.10GHz 4-jádro RAM 8GB Grafická Karta Nvidia GeForce GT 640M 2GB HDD 1TB, SSD 20GB Win 7 64-bit
02.05.2013 20:04
příspěvků:9

Asi bych to zkousil, jestli reklamací nevyřešili problém a ty ho tím pádem nechceš a chceš vrátit peníze. Ale to se má řešit snad pár dní po koupi, či hned po té reklamaci. Pokud si to reklamoval někdy dřív už, v zimě, a máš ho půl roku, tak tě můžou poslat asi do háje (za pokus nikdy nic nedáš, buď ti to přijmou a nebo smolec, ani ti to ze zákona nemusí vrátit)

Je tu nějaký právník? Takhle bych řešil já...

03.05.2013 06:52
příspěvků:5 728

u 3. stejne zavady vznika narok na vymenu ci vraceni penez. Ale zalezi take na spolecnosti, u tech mensich se budes muset hodne branit.

Jen tak mimochodem, o jaky problem se jedna?

Na PM neodpovídám, do podpisu se snažte dávát co nejmenší písmo (místo výchozí dejte drobné nebo malé)
03.05.2013 11:45
příspěvků:88

Tak vrácení peněz je možné až po 3.stejné závadě,jak píše radeksima. Ale jestliže dojde k výměně výrobku tak záruka od výměny běží opět 2 roky a to se potom vrácení peněz nekoná ani při 3.výměně zboží.Obchodník může měnit zboží třeba pořád dokola.Taky může zamítnout reklamaci aniž by výrobek odeslal do servisu.Nejlepší pro reklamaci je,pokud je od opravy nějaký protokol (třeba prokol o opravě přímo od servisu nebo záznam v záručním listě kde je popsáno co se s výrobem dělalo a jaké díly byly měněné).Vůbec nejlepší je neřešit reklamaci přes obchodníka ale vadný výrobek zaslat do značkového servisu spolu s dokladem o koupi a pokud možno s potvrzeným záručním listem.Kontaktoval bych tento servis http://www.lenovo-servis.cz/?gclid=CMTWuf3r-bYCFXDMtAodWmkAZgTam se o vše postarají a je to i rychlejší než přes obchod.navíc bude doklad o opravě a co s NTB dělali.Protokoly o opravě jsou pak nejlepší pro reklamaci.Pokud bude 3x stejná závada stačí v obchodě předložit protokoly z opav a obchodník musí vrátit v případě zájmu peníze.Může nabídnout i výměnu zboží ale zákazník na ni nemusí přistoupit.

© 2007-2024 PCforum.cz, všechna práva vyhrazena, veškeré informace zde uvedené jsou bez záruk, podmínky užití, kontaktní informace