Úvod > Fórum > Ostatní > Pokec > Stavba meteosondy?

Stavba meteosondy?

08.09.2010 17:37
příspěvků:4

Dobrý den, opravdu nevím kam se obrátit. Jsem amatérský meteorolog, který má zaměření na konventní bouře, tedy po americku stormchaser...Bouřky lovím ale v některých připadech tam nemohu být..proto musím postavit sondu, která by byla schopna nahrávat záznam z kamery (webkamery) a změřit různě duležité udaje a na něco to zarověn ukládat. Opravdu nevím jak takovou věc postavit, poradte. Prosím neberte to jako for, je to naprosto vážné, když tak mi poradte kam se obrátit.

08.09.2010 19:38
příspěvků:208

Najlepšie sa je obratit na meteorologiský ústav, na stavbu takehoto čosik potrebuješ hone penes, kebys chcel aby ta sonda bola na balone tak rataj z tím že do toho treskne blesk alebo to dakdo zostrelí gulovnicou zo zvedavosti čo je na balone, sonda je vysielač a doma je prímač, to zariadenie musí bit na to špecialne vyrobene lebo je tam problem z energiou, ked sonde dojde štava tak hu už nikdy nenajdeš, ja som našiel taketo dve sondy a to jedna padla od blesku a druha povedzme že padla z neba, pri dopade sa to rozbilo na kusi ale malo to sustavu bateriek podobních jak je v polaroide ta kazeta z fotopapierom a z ním je baterka

09.09.2010 13:58
příspěvků:4

Tak to vubec nebylo myšleno , jedná se tu o sondu, která by zůstávala na zemi a natáčela dění bouřky, tudíž by dělala záznam a zároven ho ukládala někam na kartu, kterou bych pak vyjmul a dal do PC a data která jsem zachytil bych využil k různým účelům. Pro upřesnění dodávám fotku ... Jinak s lidmi z českého hydrometeorologického ustavu už jsem se o tom bavil, ale ti nejsou specializovaní přímo na tento obor. http://channel.nationalgeographic.com/staticfiles/NGC/StaticFiles/Images/Show/22xx/222x/2220_Explorer-SecretsOfTornados-1_04700300.jpg

09.09.2010 18:01
příspěvků:4

Potřebuji tedy nějakou radu jak to udělat..tak aby se záznam ukládal třeba na SD kartu (to vše bez PC).

11.09.2010 09:10
příspěvků:4