Úvod > Fórum > Hardware > Notebooky > rada-notebook vypíná, vada se projevuje zřídka, při reklamaci v rámci

rada-notebook vypíná, vada se projevuje zřídka, při reklamaci v rámci

10.11.2021 21:41
příspěvků:1

Máme notebook Lenovo v záruce. Maminka cestuje a právě v teplých zemích začal notebook problikávat a vypínat, a to i na několik dní a potom to dělal i v ČR. Problém je, že v průběhu 5 měsíců se tato vada projevila asi 5x, tedy velmi málo často. Vada trvá i několik dní a potom notebook zase bez problémů funguje. Ze 4 reklamací však uznali pouze jednu (reklamace č.2), kterou opravili. Vada se však projevuje i nadále. Bohužel zátěžové testy, které dělají v servisu Lenovo, nedokážou odhalit závadu, protože se jim asi v servisu neprojeví. Posílali jsme videa problikávání a vypínání (počítač vypne a je černý, ale svítí power switch). Rada, co se dá udělat? Nechat sevis Lenovo testovat počítač, dokud se vada neprojeví, i kdyby to mělo trvat měsíc nebo dva? Pravda je, že notebook většinou začne mít problém při cestách do ciziny (Řecko a další teplé země). Děkuji moc za radu.

14.11.2021 16:36
příspěvků:5 728

Pokud servis nebude uznávat závadu, i když jste k tomu natočili videa, tak nezbyde nic jiného než zaplatit soudního znalce a znalecký posudek pak předat obchodníkovi. Není to levné, ale v případě, že to znalec uzná, tak máte nárok na proplacení od obchodu (ale to doporučuji prodiskutovat, zda to tak opravdu je, nejsem si jist).

Na PM neodpovídám, do podpisu se snažte dávát co nejmenší písmo (místo výchozí dejte drobné nebo malé)
© 2007-2024 PCforum.cz, všechna práva vyhrazena, veškeré informace zde uvedené jsou bez záruk, podmínky užití, kontaktní informace