Úvod > Fórum > Software > Windows všeobecně > problem dll knihovny???

problem dll knihovny???

31.12.2012 23:17
příspěvků:11

Dobrý den,

při hraní hry se občas vyskočí upozornění "ovladač graf. akcelerátoru přestal pracovat, následně se hra vypne.

V Everestu jsem našel hlášení

Display 4101: C:WindowsSystem32DispCI.dll

můj předpoklad je že se jedná o poškozenou knihovnu.

Otázka, zní jak ji opravit popřípadně stáhnout(kde). Samozřejmě se může jendat o jiny problém, jsem amatér a tak prosím o radu.

Díky M

01.01.2013 09:06
příspěvků:5 728

Nevim kde jsi to presne v everestu nasel, ale nemyslim si, ze by to byl ten duvod chyby, kazdopadne bych nejprv zkusil nainstalovat nejnovejsi drivery (nebo naopak starsi).

Na PM neodpovídám, do podpisu se snažte dávát co nejmenší písmo (místo výchozí dejte drobné nebo malé)
01.01.2013 13:40
příspěvků:11

Zdravím, díky za odpověd.

Drivery jsem zkusil nový, zpět stary, nasledně přeinstal systému. Nevím proč ale příjde mi že se chyba začne objevovat po aktualizaci SP1(Win7). Hlášení jsem našel v Everest(Ultimate)/konfigurace/Protokoly událostí.

01.01.2013 14:15
příspěvků:5 728

Hra ti spadne okamzite, nahodne nebo treba po hodine? Pady knihoven u grafik myvaj obcas na svedomi i prehrivajici graficka karta (to dispci nevim co je).

Na PM neodpovídám, do podpisu se snažte dávát co nejmenší písmo (místo výchozí dejte drobné nebo malé)
01.01.2013 15:21
příspěvků:11

Děje se to různě, někdy po delší době pár hodin+, někdy po pár minutách, napadlo mě že to může být teplota(hraju na Low NTB, teplota občas vyleze na 80+), nevím nebo jsem nenašel ve win žádný záznam o chybě, ten najdu jen v Everestu. Proto nevím jak postupovat. Na druhou stranu to hraju více než rok a problém se objevuje teprve posledních 14 dnů. Proto přeinstalal atd. Budu sledovat fórum, ale v každým případě díky za ochotu:

M.

01.01.2013 16:32
příspěvků:5 728