problém

19.03.2010 16:21
příspěvků:1

prosím o pomoc když dám do DVD mechaniky disk a začne načítat počítač se ihned restartuje co mám dělat už jsem z toho na prášky díky moc

19.03.2010 18:11
příspěvků:208

To može byt viac činitelov čo to sposobuje:

haveď v optickom disku alebo v počitači, HW chyba, pobabrany windows, najviac reštartov sposobuje pamet ram, na otestovanie HW je program Victoria ktorí sa zavadza ako boot CD alebo USB, už ako posledne by som tipoval zdroj a mechaniku

17.05.2010 21:26
příspěvků:12

poradil by mi někdo prosém, proč mi notebook neveme sd kartu?? naistaloval jsem win xp na HP Compaq 615 a ze stránek hp postahoval všechny drivery, ale paměťová karta se mi v počítači neukáže, nevíte co s tím??

17.05.2010 22:10
příspěvků:208

Hod si tam SP3, NET Framework 1, NET Framework 2, a zasuvaš hu správne?, v spravcova zariadení je vydiet nainštalované zariedenie pametovej technologie?

18.05.2010 20:06
příspěvků:12

tak service pack 3 jsem stahnul, nainstaloval, nainstaloval jsem i dot net fx a ani pak se čtečka karet neukáže, ani ve správci zařízení... jak je to možný??

18.05.2010 22:08
příspěvků:208

Stiahni si bud Driver Checker alebo DriverMax a daj sken, pripoj sa na net a daj vyhladat ovladače, ja používam Driver Checker, okrem XP bol tam aj iný windows a či to v nom fungovalo, pred nainštalovaním alebo v Dríver Checker skús odinštalovat ovladač a nech si sám najde ovládač.

20.05.2010 16:55
příspěvků:12

ovladače jsem hledal přes driver magician, myslim že to pracuje obojí na stejnym principu. ale ani když jsem nainstaloval ovladače, který jsem stahnul mi nepomohli!! a co se win týče - měl jsem tam předinstalovaný visty, ale z důvodu menší n áročnosti jsem nainstaloval xp, nechci visty

21.05.2010 15:18
příspěvků:208