Úvod > Fórum > Ostatní > Pomalý PC > Strana 5

Pomalý PC

03.09.2015 18:49
ověřen
příspěvků:2 090

A hledáš tam, kde hledat máš??

Jsme na českém fóru, tak laskavě pište česky, a to i s interpunkcí. Toleruji i dobrou slovenčinu, na dotazy, kterým kvůli absenci češtiny nerozumím, neodpovídám.
03.09.2015 20:24
příspěvků:44

Áno, ale žiadna zložka tam nie je. Nechám to popúšťané veľmi dlhú dobu, nech dostane zabrať a snáď sa niečo stane.

04.09.2015 09:21
ověřen
příspěvků:4 972

Nevím zda to tu už bylo, ale máš nastavené zobrazení skrytých souborů a složek?

Vážení tazatelé, je-li to možné pak prosím piště česky, slovensky a používejte interpunkce. Před dotazem si přečtěte manuál, případně se zeptejte Google. Pokud vám někdo poradí, tak na to reagujte a poděkování také není od věci.
04.09.2015 16:27
ověřen
příspěvků:19

Minidump složka a soubory v něm nejsou nijak skryty. Pokud používá CCleaner následný výpis paměti BSOD se mu automaticky smaže. Týká se to také integrovaného čističe OS Windows ( cleanmgr ).

Pokud má vše správně nastaveno ( výpis paměti ).

http://www.eset.com/cz/podpora/antivirova-ambulance/postupy-a-navody/bsod-modra-obrazovka/

objeví se po havárii výpis paměti o chybovém hlášení ve složce.

Jen by mě v tomto delším vláknu zajímalo k čemu se vlastně došlo a jaké má ještě zakladatel problémy s počítačem nyní.

„Jsem také člověk, ale prosím vás, neříkejte to nikomu.“ ( Gabriel Laub )
04.09.2015 18:54
ověřen
příspěvků:2 090

2onyx: Nerozumím tvé poslední otázce. Vypadá to, žes vlákno nečetl, že??

PS: Nakonec je to zřejmé i z Tvé první reakce: "Pokud používá CCleaner následný výpis paměti BSOD se mu automaticky smaže."

Kdybys to četl, tak bys věděl, jak a kdy CCleaner používá!!

Jsme na českém fóru, tak laskavě pište česky, a to i s interpunkcí. Toleruji i dobrou slovenčinu, na dotazy, kterým kvůli absenci češtiny nerozumím, neodpovídám.
05.09.2015 14:00
ověřen
příspěvků:19

satam .... můžeš mi říct k čemu jste se po celou dobu diskuze dobraly. Upřimně jsem ani nečetl všechny posty a ani to nemám v plánu. K poslední otázce pokud ještě umíš číst, jsem chtěl jen vědět k čemu se tedy tazatel dostal a zda má ještě stále problém.

„Jsem také člověk, ale prosím vás, neříkejte to nikomu.“ ( Gabriel Laub )
07.09.2015 18:15
příspěvků:44

PC som riadne potrápil, tu je výsledok. V zložke minidump sa nachádzali 2 položky.

http://leteckaposta.cz/458989254
http://leteckaposta.cz/860386558

07.09.2015 19:35
ověřen
příspěvků:19

Zdravím tě,

Díval jsem se na poslední výpis chyby a ukazuje na problém s AV Avast. ( aswSP.sys ). Doporučuji odinstalovat AV program Avast přes utilitu výrobce

https://www.avast.com/cs-cz/uninstall-utility

bude po tobě žádat restart do nouzového režimu, kde Tě navede přehledně k odinstalaci programu. Doporučuji po opětovném naběhnutí OS nainstalovat jinou možnou alternativu AV programu ( např. Avira Free Antivirus - je pouze v Anglickém jazyce ). A sledovat, zda se nevyskytne další chyba.

Zcela vyjímečně se tady ukáže na foru " odborník ", který tyhle problémy ovládá - MiliNess a jsem ji jistý, že ti rád pomůže.

„Jsem také člověk, ale prosím vás, neříkejte to nikomu.“ ( Gabriel Laub )
07.09.2015 20:31
ověřen
příspěvků:2 090

V případě potřeby mohu pro jakéhokoli tazatele ve věci BSOD kontaktovat MiliNesse a požádat ho o pomoc. Jak jej znám, pokud mu to jeho časové zaneprázdnění dovolí, vždy rád vyhoví.

Jsme na českém fóru, tak laskavě pište česky, a to i s interpunkcí. Toleruji i dobrou slovenčinu, na dotazy, kterým kvůli absenci češtiny nerozumím, neodpovídám.
07.09.2015 21:49
příspěvků:44

Ak da ti dá, kľudne môžeš, ja budem len rád, keď mi vymenuje, s akými problémami mám dočinenia.

08.09.2015 15:29
ověřen
příspěvků:19

Zdravím tě,

vyzkoušej viz. výše příspěvek, kde máš jeden z tvých problému BSOD hlášení.

„Jsem také člověk, ale prosím vás, neříkejte to nikomu.“ ( Gabriel Laub )
14.09.2015 20:33
příspěvků:44

Ako to je, keď mám na Avast zakúpenú licencie ? Zbytočne o ňu prídem, nie ?

15.09.2015 14:52
ověřen
příspěvků:19

Zdravím tě,

Při jednom z výpisu paměti se ti vyskytuje problém s BSOD hlašením konkrétně systémovým souborem tvého AV programu Avast. Vhodné by bylo vyzkoušet odinstalovat program a zjistit, zda se stále vyskytuje problém. Zkus jít na to vyřazovacím způsobem. Svou licenci neztratíš, pokud budeš nadále použivat. Pokud zjistíš, že je konkrétně zde problém, zkus požádat podporu výrobce AV programu a vysvětli jim svůj stávající problém, zda nemají řešení, když již máš zakoupenou licenci.

„Jsem také člověk, ale prosím vás, neříkejte to nikomu.“ ( Gabriel Laub )
© 2007-2024 PCforum.cz, všechna práva vyhrazena, veškeré informace zde uvedené jsou bez záruk, podmínky užití, kontaktní informace