Úvod > Fórum > Hardware > PC - desktopové počítače > PC pro fotografa - poraďte

PC pro fotografa - poraďte

17.10.2012 13:42
příspěvků:1

V první řadě bych rád pozdravil všechny na těchto stránkách.

V druhé řadě bych se rád představil jako totál lama ve světě komponentů PC

...ale k věci, tyto stránky jsem vyhledal a jsem zde s prosbou o radu při koupi nového stolního PC.

K čemu bude můj počítat sloužit:

Jsem fotograf, tudíž z 99% bude sloužit k upravě snímků,RAW a práci se softy jako Photoshop, Photo Zoner Studio, Gimp atd...

jelikož žádný z těchto softů neovládám ze 100% mám vždy otevřené 3-4 programy a fotku přesouvám po editorech i z důvodU "simpatyčnosti" dané funkce. Potřebuji PC, který bude bez problemu zvládat SVIŽNĚ pracovat současně se všem otevřenými programy. Což by asi neměl být větší problem. Dále bude využíván běžným způsobem, internet apd... Rád bych PC sestavu s předinstalovaným OS, a vypalovačkou. K herním učelům rozhodně využíván nebude. Prostě vhodný počítač pro fotografa.

Byl bych moc vděčný pokud bych dostal odkaz na již sestavený počítač od některého zaběhlého prodejce v Praze (alza, mironet - či podobně) v cenové relaci +- 8-10 tis - asi to nic extra nebude, ale rád bych alespon za tyto peníze pořídil to nejvhodnější/nejlepší.

Monitor jsem již po dlouhém výbírání koupil :

24" DELL UltraSharp U2412M
Mockrát děkuji za případné odpovědi

  • pokud jsem mohl zvolit vhodnější vlákno,s omluvou bych poprosil admina o přesunutí.
17.10.2012 14:37
příspěvků:868

Bez urážky, nechci se Vás dotknout, ale tento požadavek je nesplnitelný. Já nejsem fotograf, ale RAW představuje objemově šíleně náročné fotografie, čili hodně RAM, rychlý disk (ideálně SSD) a když to navíc bude s Windows, jež tvoří čtvrtinu Vašeho rozpočtu, nebude to jednoduché. Nicméně:

http://www.alfacomp.cz/php/basket.php?items=_1PF00111VK011KB1010V5V01155I01196P011PBH0119SQ0100BN01

Odběrná místa jsou i v Praze:

http://www.alfacomp.cz/php/index.php?eid=11W145