Úvod > Fórum > Software > Windows všeobecně > Office word/excel problem s formatovanim textu

Office word/excel problem s formatovanim textu

04.10.2014 13:50
příspěvků:1

Zdravim

na uvod chcem povedat, ze nie som jelito co sa pc tyka, ale z tychto kancelarckych programov mam dost

problem sa tyka formatovania textu resp. riadkov/odstavcov

uvediem priklad: mam zapisanu celu stranu nejakym textom, ktory je rozdeleny na odstavce a ked chcem nejaky odstavec alebo len nadpis formatovat na stred, tak mi to automaticky hodi celu stranu, to iste napr. s tabulatorom, tabulator mi nefunguje, len na konkretny riadok, ale automaticky na celu stranu

absolutne netusim ako to mam fixnut, tak Vas prosim o radu

vdaka
ide o office 2010

04.10.2014 18:46
ověřen
příspěvků:1 873

Tak s tímto se taky často potýkám, ale mrkni na NET na stránky s office je tam něco - fórum s radami od autorů . specialistů :-)

Pokud ignoruješ diakritiku - spisovnou češtinu, může někdo ignorovat tvůj příspěvek.
05.10.2014 14:04
ověřen
příspěvků:1 873

Tak jsem na to zase kapku mrknul, zkus v místě odkud to chceš zarovnávat dát enter a stejně tak na konec a pak to jde označit text mezi těmi entry a .. zarovnat samostatně :-) jestli to stačí ? :-)

Pokud ignoruješ diakritiku - spisovnou češtinu, může někdo ignorovat tvůj příspěvek.
© 2007-2024 PCforum.cz, všechna práva vyhrazena, veškeré informace zde uvedené jsou bez záruk, podmínky užití, kontaktní informace