Úvod > Fórum > Hardware > Notebooky > Ľahko prenosný a výkonný notebook do 1000€

Ľahko prenosný a výkonný notebook do 1000€

23.10.2015 08:15
příspěvků:6

Zdravím,

vyberám si notebook (náhrada za Lenovo IdeaPad Y560 ktoré už nevyhovuje), som študent v zahraničí, nosím notebook do školy každý deň. Moje požiadavky sú :

Mobilita : ľahko prenosný čiže uhlohpiečka 13-14" a váha ideálne do 2kg. Pánty by však mali vydržať viac ako na terajšom IdeaPade kde po tom ako som nosil notebook 2 roky do školy a 2 roky bol doma na stole čakám kedy mi displej odpadne od zvyšku notebooku počas prednášky.

Grafika a výkon : V škole programujeme, pracujeme s Autodesk Maya, budeme robiť aj s Adobe After Effects a čo sa týka hier - od začiatku Uni je na hry času nejak málo ale rád si cez chvíľku voľna zahrám Dirt 3, CS:GO, Smite čiže Intel HD grafika nepostačuje, hľadám niečo čo zvládne minimálne tieto hry. Procesor najideálnejšie Intel i7.

Pamäť : čo sa týka RAM pamäte, jednoznačne niečo s minimálne 4GB. Čo sa týka HDD/SSD tu si nechám poradiť, ktorá varianta je lepšia. Momentálne mám 500GB HDD v notebooku + 750GB externý HDD ktorý používam len na zálohovanie starých údajov. Má však iba USB 2.0 a k fungovaniu potrebuje byť zapojený cez 2 USB porty čiže hľadám niečo s minimálne 256GB.

Batéria : výdrž batérie nie je rozhodujúca keďže notebook mám stále možnosť pripojiť do siete či už doma alebo v škole, avšak neurazí ak z času na čas bude notebook schopný vydržať fungovať na baterku nejaké 3 hodinky a viac (pri používaní Wi-Fi).

Displej : filmy pozerám raz za uhorský rok, avšak dočítal som sa, že Lenovo dáva do svojich modelov, ktoré by mi vyhovovali nejaké TN displeje avšak do tohto sa ja nerozumiem absolútne.

Klávesnica : podsvietená poteší, avšak nie je 100%ne nutná

Značka : Lenovo, HP, Dell ... ak mi niekto bude garantovať že ma Asus nesklame tak by som to možno bol ochotný skúsiť.

Cena : nemala by presiahnuť 1000€.
Čo som zatiaľ našiel je :