Úvod > Fórum > Ostatní > PCForum.cz > Je mozne aby se mi nekdo naboural do pc?

Je mozne aby se mi nekdo naboural do pc?

03.10.2014 20:51
příspěvků:1

Ahoj,chtela bych se zeptat zda jde nejak zjistit jestli se mi nekdo naboural do notebooku,byl u me kamarad,dala jsem mu heslo na wifi,pripojil se na ni pres mob.potom chvilku sedel u notebooku a neco tam delal,kdyz jsem se po nem dostala k notebooku nemohla jsem se pripojit k internetu-wifi mi hlasila omezeny pristup a nedalo se stim nic delat,kdyz jsem se ho zeptala co mi tam pomackal ze mi nejede internet (u ostatnich notebooku ktere mam doma k wifi pripojene a kterych se ani nedotkl jsem zadny problem nezaregistrovala) jen se usmal posadil se k notebooku neco udelal a zase vse bezelo,kdyz odesel internet mi zase nejel pouze na tom jednom notebooku a ted uz ho dokonce nemuzu ani zapnout.Je mozne aby mi to nejak ovlivnil on?(Vim ze je na pocitace expert a dokaze snimi delat neuveritelne veci).Nejsem zadny technik pres pc tak doufam ze me za muj ,,blbý,,dotaz neodsoudite,jen bych rada vedela jak to resit nebo jak to zjistit.Dekuji:-)

04.10.2014 06:22
příspěvků:117

Co se internetu týče, je možné, že ti změnil heslo. Doporučuji na routeru požít tlačítko reset. Poté zajděte na adresu 192.168.0.1 zadejte jmeno a heslo admin a zmeňte si heslo.

www.mcz.16mb.com www.podpora.16mb.com https://www.facebook.com/magiccz https://www.youtube.com/channel/UC2Mu7gTjCNJG6P9wPDKpKHQ
04.10.2014 07:40
ověřen
příspěvků:1 873

Tak, a po té navíc projít celé PC, hledat poslední změny .. odstranit, vymazat, pak pročistit komplet pc ..

Pokud se do pc nedostaneš tak ho zavolej ať to dá do pořádku, a po té opět stejný postup, změnit heslo, a vyčistit...

-----------

Pokud tomu nehovíš, tak si zavolej někoho spolehlivého a klidně přeinstaluj systém, jedině pak máš jakous takous jistotu ...

Pokud ignoruješ diakritiku - spisovnou češtinu, může někdo ignorovat tvůj příspěvek.
06.10.2014 14:39
příspěvků:15