Úvod > Fórum > Hardware > Síťové prvky > FileZilla server

FileZilla server

15.04.2011 09:38
příspěvků:6

přes FileZilla Server jsem rozjel server....název je 127.0.0.1 (localhost)....poslouchá na portu 21...vytvořil jsem user: koval pass:***** a nastavil sdílené složky.....když (na tom samém PC) zapnu cmd a dám příkaz ftp => open localhost, tak se napojim na tento server a můžu vesel co chci....zkoušel jsem to i přes total commader a taky pohoda.....ale teď se chci napojit z notesu.....nainstaloval sem si i port scenner aby mi zjistil jaká IP poslochá na portu 21....ip pc se serverem je 192.168.1.5 tak sem to natukal do cmd na notesu (ftp=> open "IP pc se serverem") a nic....mám domácí síť přes wifi router výchozí brána je 192.168.1.1

chci upozornit, že jsem naprostý síťový amatér....takže prosím o rady a pomoc v polopatické formě....díky:-D

15.04.2011 10:02
příspěvků:5 728

v prve rade bych zkusil vypnout firewall. funguje z notesu ping na pc?

Na PM neodpovídám, do podpisu se snažte dávát co nejmenší písmo (místo výchozí dejte drobné nebo malé)
15.04.2011 10:30
příspěvků:6

tak ping z notesu na PC nejde....jde pingnout výchozí brána....co to znamená??

když jsem dělal scan portů na pevném PC tak se mi ukázaly IP jen PC a výchozí brány, ale ne notesu...a když jsem ten samý scan udělal na notesu tak se mi zase ukázala výchozí brána a IP notesu....nemůže být problém v tomhle??

15.04.2011 18:54
příspěvků:5 728

<fieldset><legend>kovalensue</legend>tak ping z notesu na PC nejde....jde pingnout výchozí brána....co to znamená??

když jsem dělal scan portů na pevném PC tak se mi ukázaly IP jen PC a výchozí brány, ale ne notesu...a když jsem ten samý scan udělal na notesu tak se mi zase ukázala výchozí brána a IP notesu....nemůže být problém v tomhle??

to znamena zapnuty firewall, takze ho sup vypnout

Na PM neodpovídám, do podpisu se snažte dávát co nejmenší písmo (místo výchozí dejte drobné nebo malé)
15.04.2011 20:03
příspěvků:6