Úvod > Fórum > Ostatní > Došlo poštou a stojí za přečtení :-D

Došlo poštou a stojí za přečtení :-D

14.12.2015 02:37
ověřen
příspěvků:4 972

Perličky z 02 linky:
Operátor: Kam je zapojený ten kabel?
Zákazník: Jak to myslíte?

Operátor: Když půjdete po tom kabelu, kam dojdete?

Zákazník: Asi k vám na ústřednu do Brna.
-

Operátor: Pane, jestli na mě budete pořád takhle křičet, tak

vás upozorňuji, že to položím.

Zákazník: No to si zkuste! To pak teprve začnu řvát!!

Operátor: To je možné, ale už ne na mě.
-

Operátor: Vy jste přímo zřizovatel té linky?

Zákazník (cca 80let): Jak to myslíte?
Operátor: Na koho je ta linka psaná.
Zákazník: Jako kdo tu je?
Operátor: Hmm, dejme tomu.
Zákazník: Já a můj pes.
Operátor: Ale já bych potřeboval jméno.
Zákazník: Ťapina.
-

Zákazník: Já seberu ten modem a omlátím vám ho o hlavu!

Operátor: Myslíte tím přímo mne?

Zákazník: Ne. Vy jste jedinej trochu ochotnej. Vás jenom švihnu kabelem.

-

Zákazník: Už mě tam všichni serete, v tý vaší ou tů sebrance!

Operátor: Bavme se slušně, jsme přeci lidé.

Zákazník: To možná vy, ale já ne!!
-
Zákazník: Já mám modem Aethra.

Operátor: Tenhle typ modemu má na sobě tři kontrolky. Jak teď svítí?

Zákazník: Svítí obě dvě.
-

Operátor: Vypojte z počítače USB kabel od modemu a nechte tam jenom síťový.

Zákazník: Jo, tak už ho mám vypojenej. Co teď?

Operátor: Teď napište do té lišty nějakou adresu.

Zákazník: To nejde.
Operátor: Jak to myslíte?
Zákazník: Píšu a nic se neděje!

Operátor: Vidíte na klávesnici tlačítko Num Lock?

Zákazník: Jo, už ho vidím.

Operátor: Mačkejte ho co nejrychleji za sebou, bliká na klávesnici něco?

Zákazník: Nic nebliká.

Operátor: Tak zapojte klávesnici zpátky do počítače.

-

Zákazník: Já jsem technik, na mě můžete mluvit odborně.

Operátor: Rozumím. Chce to po vás autorizaci pop trojky, nebo esemtépéčka?

Zákazník: Ehm..., cože?
-

Zákazník: K vám se dovolat, to je umění! Prosím vás, vy tam jste sám?

Operátor: Někdy mám ten pocit.
-

Zákazník: Já vám to hlásil už přede dvěma hodinama a nikdo se neozval! Chci to zrušit!

Operátor: Pane Nováku, nebudeme to dramatizovat...

-

Zákazník: U telefonu pan Koláček! A nebude to tak sladký hovor, jak si myslíte!

-

Zákazník: Já jsem výslovně říkal, ať mi sem neposílají toho technika, co tu byl minule! Jdu ke dveřím, vodevřu a co myslíte?

No byl to von!
-

Zákazník: Já bych křičel, já bych brečel, ale ani na jedno už nemám sílu.

Už jenom volám.
-
Operátor: Do jména zadejte O2.
Zákazník: Ó mám dát malé nebo velké?

Operátor: Dejte velké, my jsme velká společnost.

-

Operátor: Co se týká toho připojení, vy jste už ve vlastnostech?

Zákazník: Co se týká toho připojení, tak jsem už tejden v řiti!

-

Zákazník: Já bych rád věděl, proč se mi nezobrazuje číslo volaného.

Operátor: Velice se omlouvám, ale tohle řeší kolegové z hlasových služeb.

Zákazník: A kde jsem teď?

Operátor: Na technické podpoře internetového připojení.

Zákazník: Výborně! Já si objednával O2TV a rád bych věděl kdy to bude.

Operátor: Velice se omlouvám, ale tohle řeší kolegové z obchodního oddělení...

Zákazník: Tak to bych rád věděl, proč mi v Mozille nefunguje aktualizace.

Operátor: Je mi líto, ale tohle já neřeším, protože....

Zákazník: Ježíši! Vaší práci bych chtěl mít!

-

Zákazník: Chci okamžitě mluvit s nejvyšším vedením!! To vedení, to je Praha?

Operátor: Obávám se, že Madrid.
-
Zákazník: Včera zase vypadla Prima!
Operátor: A už to funguje?

Zákazník: Teď jo, ale já neviděl poslední díl Letiště! Nevim co se stalo!

Operátor: No ona dala nakonec přednost tomu pilotovi...

Vážení tazatelé, je-li to možné pak prosím piště česky, slovensky a používejte interpunkce. Před dotazem si přečtěte manuál, případně se zeptejte Google. Pokud vám někdo poradí, tak na to reagujte a poděkování také není od věci.
© 2007-2024 PCforum.cz, všechna práva vyhrazena, veškeré informace zde uvedené jsou bez záruk, podmínky užití, kontaktní informace