Úvod > Fórum > Hardware > Notebooky > Při hraní padá

Při hraní padá

29.11.2015 17:49
příspěvků:8

Zdravím.

Potřebuju poradit s notebookem. Pokaždé když zapnu nějakou hru tak po krátké chvilce mi to padne. Dělá to dvojím způsobem a to buď že se zrestartuje do modré obrazovky a nebo napíše, že grafika není vyměnitelná a nejde vysunout. Zkoušel jsem několikerý reinstal Win a to i z různých verzí: z Win 7 na Win 10 a zase zpátky, ale problém pokaždé setrval. Zkoušel jsem "chkdsk" ale také to nic nepřineslo. Taky jsem zkoušel nějakej FIX co jsem někde vyhrabal, ale taky nic :-D Pak jsem to pak dal do NBservisu a ti to vrátili s tím, že NTB je naprosto v pořádku a že nic nenašli :-D že prej dali GPU zabrat jak jen mohli, ale žádnou vadu nezjistili. Nicméně problém je zde furt :-( a už nevím co s tím. Jedinej program co to ještě dokázal shodit krom her byl FurMark (takovej ten chlupatej donut :-D ). Ten to sice shodil, ale ne pokaždé :-D hry to ale shazujou celkem stabilně pokaždé :-D Myslím si, že asi bude v háji GPU, ale bojím se, že vyhodím 4000 za výměnu čipu a ono to nepomůže :-D

Tohle píše po obnovení:
Podpis problému:
Název události problému: BlueScreen

Verze operačního systému: 6.1.7601.2.1.0.768.3

ID národního prostředí: 1029
Další informace o problému:
BCCode: 116
BCP1: FFFFFA8009E54410
BCP2: FFFFF88005E51070
BCP3: FFFFFFFFC000009A
BCP4: 0000000000000004
OS Version: 6_1_7601
Service Pack: 1_0
Product: 768_1
Soubory, které popisují problém:
C:WindowsMinidump112915-22401-01.dmp

C:UsersRiperAppDataLocalTempWER-53071-0.sysdata.xml

Přečtěte si prohlášení o zásadách ochrany osobních údajů online:

http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid= ... cid=0x0405

Pokud není k dispozici Prohlášení o zásadách ochrany osobních údajů online, přečtěte si toto prohlášení offline:

C:Windowssystem32cs-CZerofflps.txt
A tohle Při té druhé chybě

Zařízení NVIDIA GeForce GTX675M není vyměnitelné a nelze je vysunout ani odpojit

Když bude vědět co s tím, budu fakt rád :-)

Díky

29.11.2015 20:22
ověřen
příspěvků:2 090

Bylo by vhodné, kdybys napsal, co to je za noťas a jeho konfiguraci (protože pod stejným označením ntb se mohou skrývat různé HW konfigurace).

Přesto ale podle popisu závady i podle její identifikace (0x00000116) soudím na HW vadu grafiky. Přesně by Ti to řekl odborník, který umí přečíst minidump, který máš v tom popisu problému. Tady bohužel žádný není, možná by Ti to přečetli a objasnili na viry.cz nebo pc-help.cz.

Jsme na českém fóru, tak laskavě pište česky, a to i s interpunkcí. Toleruji i dobrou slovenčinu, na dotazy, kterým kvůli absenci češtiny nerozumím, neodpovídám.
29.11.2015 20:38
příspěvků:8

no noťas je v týhle konfiguraci:
CPU: IntelCore i7-3630QM
GPU: Nvidia GeForce GTX675M / 2GB GDDR5
RAM: 8GB DDRIII
HDD: 750 GB

a u tzv. odborníka to právě už bylo :-D a podle nich si to asi vymýšlím :-D Tak jsem to poslal sem, jestli náhodou někdo něco o tom neví, nebo neměl podobnej problém. Na pc-help to už taky mám :-D a zkusím i ty viry.cz :-D

29.11.2015 20:41
ověřen
příspěvků:2 090

To nebyl odborník, ale vůl, na fórech jsou daleko lepší machři.

Držím palce!

Jsme na českém fóru, tak laskavě pište česky, a to i s interpunkcí. Toleruji i dobrou slovenčinu, na dotazy, kterým kvůli absenci češtiny nerozumím, neodpovídám.
02.12.2016 16:50
příspěvků:22
riper | 29.11.2015 17:49

Zdravím.

Potřebuju poradit s notebookem. Pokaždé když zapnu nějakou hru tak po krátké chvilce mi to padne. Dělá to dvojím způsobem a to buď že se zrestartuje do modré obrazovky a nebo napíše, že grafika není vyměnitelná a nejde vysunout. Zkoušel jsem několikerý reinstal Win a to i z různých verzí: z Win 7 na Win 10 a zase zpátky, ale problém pokaždé setrval. Zkoušel jsem "chkdsk" ale také to nic nepřineslo. Taky jsem zkoušel nějakej FIX co jsem někde vyhrabal, ale taky nic :-D Pak jsem to pak dal do NBservisu a ti to vrátili s tím, že NTB je naprosto v pořádku a že nic nenašli :-D že prej dali GPU zabrat jak jen mohli, ale žádnou vadu nezjistili. Nicméně problém je zde furt :-( a už nevím co s tím. Jedinej program co to ještě dokázal shodit krom her byl FurMark (takovej ten chlupatej donut :-D ). Ten to sice shodil, ale ne pokaždé :-D hry to ale shazujou celkem stabilně pokaždé :-D Myslím si, že asi bude v háji GPU, ale bojím se, že vyhodím 4000 za výměnu čipu a ono to nepomůže :-D

Tohle píše po obnovení:
Podpis problému:
Název události problému: BlueScreen

Verze operačního systému: 6.1.7601.2.1.0.768.3

ID národního prostředí: 1029
Další informace o problému:
BCCode: 116
BCP1: FFFFFA8009E54410
BCP2: FFFFF88005E51070
BCP3: FFFFFFFFC000009A
BCP4: 0000000000000004
OS Version: 6_1_7601
Service Pack: 1_0
Product: 768_1
Soubory, které popisují problém:
C:WindowsMinidump112915-22401-01.dmp

C:UsersRiperAppDataLocalTempWER-53071-0.sysdata.xml

Přečtěte si prohlášení o zásadách ochrany osobních údajů online:

http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid= ... cid=0x0405

Pokud není k dispozici Prohlášení o zásadách ochrany osobních údajů online, přečtěte si toto prohlášení offline:

C:Windowssystem32cs-CZerofflps.txt
A tohle Při té druhé chybě

Zařízení NVIDIA GeForce GTX675M není vyměnitelné a nelze je vysunout ani odpojit

Když bude vědět co s tím, budu fakt rád :-)

Díky

Ahoj, mám hodně podobný problém. Už jsi to vyřešil? Jak si to řešil? Předem děkuji za odpověď.

02.12.2016 16:51
příspěvků:22

Ahoj, mám hodně podobný problém. Už jsi to vyřešil? Jak si to řešil? Předem děkuji za odpověď.

02.12.2016 23:20
ověřen
příspěvků:4 972

Hodně podobný problém může mít jinou příčinu. Založ si vlastní téma a tam to popiš.

Vážení tazatelé, je-li to možné pak prosím piště česky, slovensky a používejte interpunkce. Před dotazem si přečtěte manuál, případně se zeptejte Google. Pokud vám někdo poradí, tak na to reagujte a poděkování také není od věci.
03.12.2016 17:23
příspěvků:22

To jo, ale mně zajimalo jak to vyřešil. Skusil bych to a jestli by to nepomohlo tak bych hledal jiný způsob.;)

22.06.2017 17:23
příspěvků:8

heh nějakou dobu jsem tu nebyl :-D no nevyřešil jsem to. rozprodáno na díly :-D

22.06.2017 17:27
ověřen
příspěvků:4 972

Takže to bude padat někomu jinému ...

Vážení tazatelé, je-li to možné pak prosím piště česky, slovensky a používejte interpunkce. Před dotazem si přečtěte manuál, případně se zeptejte Google. Pokud vám někdo poradí, tak na to reagujte a poděkování také není od věci.
22.06.2017 22:42
příspěvků:8

Ne, prodal jsem z něho jen CPU, RAMky, disk a nějakej typek odkoupil display zbytek zkončil na smeťáku

© 2007-2024 PCforum.cz, všechna práva vyhrazena, veškeré informace zde uvedené jsou bez záruk, podmínky užití, kontaktní informace