Úvod > Fórum > Software > Windows všeobecně > Jak nabootovat instalační disk w7, po linux zorin

Jak nabootovat instalační disk w7, po linux zorin

20.07.2015 21:07
ověřen
příspěvků:5

zdravim, mam problem.. :-D nainstaloval jsem si na w7 zorina, bohuzel jsem nerozdelil disky a prisel o w7. Za zivyho boha nemuzu nikde najit jak nabootvat instalacni disk w7(dohledal jsem nekolik navodu ale tam pocitali stim, ze si clovek rozdelil disk), v biosu jsem nastavil mechaniku na prvni misto a furt nic. Fakt uz si nevim rady..

v gparted editoru nejdou rozdelit. Prikladam screen gparted.

Budu vam strasne vdecnej za pripadnou pomoc.

moderace: Přesunuto
21.07.2015 08:20
ověřen
příspěvků:1 873

Zkusil bych ten hdd připojit k jinému pc a zformátovat, a až pak znovu ve svém pc instalovat.

Pokud ignoruješ diakritiku - spisovnou češtinu, může někdo ignorovat tvůj příspěvek.
21.07.2015 14:47
ověřen
příspěvků:4 972

Bylo by dobré to lépe popsat, protože někteří jsme méně chápaví a "furt nic" nám nic neříká. Něco to přece dělat musí!

I když je tam Linux, mělo by jít normálně nabootovat, pak vybrat Vlastní/Upřesnit a pak je to intuitivní!

moderace: Naštěstí jen někdo je méně chápavý.
Vážení tazatelé, je-li to možné pak prosím piště česky, slovensky a používejte interpunkce. Před dotazem si přečtěte manuál, případně se zeptejte Google. Pokud vám někdo poradí, tak na to reagujte a poděkování také není od věci.
21.07.2015 15:22
ověřen
příspěvků:5

pardon, vlozim instalacni disk s w7>restartuji pocitac>naskoci zorin (bez prodlení, jako kdyby ten disk v mechanice nebyl, samozrejme mechanika funguje a stim samym diskem w7 jsem uz instaloval... a bez problemu)

21.07.2015 15:23
ověřen
příspěvků:5
svata | 21.07.2015 08:20

Zkusil bych ten hdd připojit k jinému pc a zformátovat, a až pak znovu ve svém pc instalovat.

dik za tip :-)
21.07.2015 15:26
ověřen
příspěvků:1 873

OK.
Nemáš zač.

Pokud ignoruješ diakritiku - spisovnou češtinu, může někdo ignorovat tvůj příspěvek.
21.07.2015 15:54