Úvod > Fórum > Internet > Internetová zásuvka v novém bytě

Internetová zásuvka v novém bytě

03.06.2015 14:20
příspěvků:2

Dobrý den,

přestěhoval jsem se do nového bytu. Vedle antény na TV je i ethernetová zásuvka (něco jako toto http://www.pks.muni.cz/images/zasuvka.png)

Půl roku přede mnou tu někdo bydlel, ale na něj kontakt bohužel nemám. Zajímalo mě kdo poskytuje internet přímo z této zásuvky, abych nemusel zavádět složitě novou variantu. Takováto zásuvka musí být evidentně v bytě už od počáteční stavby nebo se pletu??

Psal jsem tedy na Central Group, která tyto byty vystavěla.

Jejich odpověď:

zasíláme Vám kontakt na společnost T-mobile (Praha - Zákaznické centrum, Tomíčkova 2144/1, 148 00 Praha 4, Zákaznické centrum T-Mobile: +420 800 73 73 73), která je dodavatelem datových rozvodů pro celý bytový dům. Je jediným poskytovatelem pevného připojení datových služeb (telefonu, internetu u satelitu).

Pokud chcete využít pevného připojení, jedinou možností je právě společnost T-Mobile. V případě volby jiného poskytovatele je možné využít připojení pouze bezdrátové. V každém případě je tedy nutné s daným poskytovatelem uzavřít smlouvu, na základě které budete hradit poplatky za internet.

Když jsem volal do T-Mobile říkali, že musím nahlásit číslo smlouvy jinak mi cenu nesdělí. Možná že jsem pouze narazil na asistentku, která vůbec netušila co po ní chci (ani když jsem jí to 3x vysvětlil). Na stránkách T-Mobile jsem koukal, že poskytují internet domu přes modem, nikoliv přes tyto zásuvky.

Je to tedy určitě v režii T-Mobile nebo máte nějaké nápady, komu za internet z této zásuvky platit?

Mnohokrát děkuji za odpovědi.

03.06.2015 14:27
ověřen
příspěvků:2 090

A proč se nezeptáš sousedů komu platí za internet, který jim z té zásuvky leze???

Jsme na českém fóru, tak laskavě pište česky, a to i s interpunkcí. Toleruji i dobrou slovenčinu, na dotazy, kterým kvůli absenci češtiny nerozumím, neodpovídám.
03.06.2015 15:11
ověřen
příspěvků:4 972

Předně něco jako toto nikomu nic neřekne. Je to něco jako toto, je to stejné, nebo podobné?

Zeptat se sousedů je to nejjednodušší řešení, nehledě na to, že ta zásuvky v bytě pravděpodobně /100%/ je odpojená.

Pokud ani majitel bytu neví, pak bych se obrátil na nejbližšího provozovatel IT a zeptal se na nabídku služeb.

Vážení tazatelé, je-li to možné pak prosím piště česky, slovensky a používejte interpunkce. Před dotazem si přečtěte manuál, případně se zeptejte Google. Pokud vám někdo poradí, tak na to reagujte a poděkování také není od věci.
03.06.2015 15:15
ověřen
příspěvků:2 090

On mu někdo na PC-help poradí

Jsme na českém fóru, tak laskavě pište česky, a to i s interpunkcí. Toleruji i dobrou slovenčinu, na dotazy, kterým kvůli absenci češtiny nerozumím, neodpovídám.
© 2007-2024 PCforum.cz, všechna práva vyhrazena, veškeré informace zde uvedené jsou bez záruk, podmínky užití, kontaktní informace