Úvod > Fórum > Software > Ostatní > Problém z připojením k wi fi po přechodu na Win 10!

Problém z připojením k wi fi po přechodu na Win 10!

12.07.2016 07:08
ověřen
příspěvků:2

Dobrý den,

předesílám že jsem PC amatér.....po přechodu z Win 8 na Win 10 se mi již notebook automaticky nepřipojuje k domácí Wifi síti, ačkoliv to dříve normálně dělal.

Wifi sice načte, heslo je tam uložené, ale PC mi napíše, že se k síti nelze připojit a když tam heslo vepíšu opětovně manuálně, tak mi napíše "od poslední aktualizace se některé věci změnily" a tím to hasne.....Věděl by někdo co s tím?

Díky.

Jirka
12.07.2016 08:38
ověřen
příspěvků:2 090

Vlož sem screen ze Správce zařízení rozkliknutý na Síťových adaptérech.

Jsme na českém fóru, tak laskavě pište česky, a to i s interpunkcí. Toleruji i dobrou slovenčinu, na dotazy, kterým kvůli absenci češtiny nerozumím, neodpovídám.
12.07.2016 08:39
ověřen
příspěvků:4 972

Zrušit celé nastavení, projet CCleanerem a nastavit to znovu.

Vážení tazatelé, je-li to možné pak prosím piště česky, slovensky a používejte interpunkce. Před dotazem si přečtěte manuál, případně se zeptejte Google. Pokud vám někdo poradí, tak na to reagujte a poděkování také není od věci.
12.07.2016 17:40
ověřen
příspěvků:21
fischrider | 12.07.2016 07:08

Dobrý den,

předesílám že jsem PC amatér.....po přechodu z Win 8 na Win 10 se mi již notebook automaticky nepřipojuje k domácí Wifi síti, ačkoliv to dříve normálně dělal.

Wifi sice načte, heslo je tam uložené, ale PC mi napíše, že se k síti nelze připojit a když tam heslo vepíšu opětovně manuálně, tak mi napíše "od poslední aktualizace se některé věci změnily" a tím to hasne.....Věděl by někdo co s tím?

Díky.

Ahoj,Najsem si tím dost jist,ale podle mě je to tím novým UPDATEM.Ptal jsem se už dost lídí,kdeří si to UPDATOVALI a pak jim to nešlo...

Jsem tu pro Vás, rád pomužu všem...
12.07.2016 17:40
ověřen
příspěvků:21
fischrider | 12.07.2016 07:08

Dobrý den,