Úvod > Fórum > Nespěchá !

Nespěchá !

05.04.2016 15:58
příspěvků:3

Nevím jestli se to hodí do tohoto tématu,každopádně mě můžete opravit

Mému kamarádovi nefunguje internet a neví co má dělat.Řekl jsem mu ať zkusí resetovat modem nebo router ,ale řekl že to udělal a furt to nefunguje.Já už nemám jak mu poradit tak si myslím že byste mu mohly pomoct vy .Prosím vás, pište stručně protože já se v "internetu" a věcech okolo toho nevyznám.Řekl , že se mu ukazuje , že je připojený, ale když chce jít na prohlížeč a něco vyhledat tak mu to napíše chyba (že není připojený) Předem děkuji za odpověď

05.04.2016 16:35
příspěvků:513

Ahoj. Niečo podobné som riešil pred dvoma týždňami u svokry :-D. Jedného dňa nešlo vôbec pripojiť na internet a pritom na wifi bol. Záleží podľa toho ako to resetol. Nech skúsi vytiahnuť zo zásuvky a počkať aj 2min a potom nech znova pripojí do zásuvky. Keď nepôjde tak problém je u providera potom.

i5 6600k, MB: MSI mortar, Msi GTX 1060 Gaming X 6GB, 2x8GB ddr4 2133mhz, SSD Intel 535 120GB, 1TB SSHD + 640GB HDD,na vodnom chladeni cooler master seidon v2 vetrak Noctua 120mm industrial 3000rpm...Zallman 600W vychodena priemyslovka so zameranym na pc systemy, posledne dva roky uzsie zameranie na sietove systemy Cisco
05.04.2016 16:44
ověřen
příspěvků:4 972

Přesně tak, odpojit modem a router od napájení /zdroj/ a po 3 minutách zase zapojit, zařízení se samo naladí. Pokud to nepomůže, pak zavolat providerovi, tedy tomu kdo to provozuje a komu se platí a on tam vidí kde je problém. on pozná, zda je chyba na "cestě" nebo u vás doma.

Vážení tazatelé, je-li to možné pak prosím piště česky, slovensky a používejte interpunkce. Před dotazem si přečtěte manuál, případně se zeptejte Google. Pokud vám někdo poradí, tak na to reagujte a poděkování také není od věci.
05.04.2016 16:59
příspěvků:3

Díky za radu ale prý mu to nefunguje furt asi bude problém v tom poskytovateli. Ale i tak díky za radu

05.04.2016 17:03
ověřen
příspěvků:2 090

Tvůj dotaz je z kategorie takových, které nelze rozumně zodpovědět. Dodal jsi hrozně málo informací a vzhledem k tomu, že jsi - jak sám píšeš - totální lama, bylo by opravdu nejlepší se obrátit na odborníka, v tomhle případě poskytovatele.

Jsme na českém fóru, tak laskavě pište česky, a to i s interpunkcí. Toleruji i dobrou slovenčinu, na dotazy, kterým kvůli absenci češtiny nerozumím, neodpovídám.
05.04.2016 18:38
příspěvků:3

Cením si tvé rady , ale příště by si se mohl kouknout na můj dotaz pozorněji.Napsal jsem , že se v tom nevyznám a ne , že jsem totální lama.Tím mám brát toto jako urážku ? . Píšu sem, protože si myslím ,že byste mi mohli pomoct.Jestli ti něco nestačí k tomu co jsem psal , stačí napsat , ale trochu slušněji prosím

05.04.2016 19:15
ověřen
příspěvků:2 090

Promiň, to nebyla urážka, ale běžně používaný termín pro ty, kteří se "moc nevyznají".

Podstatné je to, že "dodal jsi hrozně málo informací". Takže je zapotřebí nám sdělit, jaký způsob připojení k internetu kamarád používá, jaká k tomu používá zařízení (modem, router atd) a jak internet nastavil.

V první řadě by bylo vhodné sem vložit screen ze Správce zařízení s rozkliknutou záložkou Síťové adaptéry.

Jsme na českém fóru, tak laskavě pište česky, a to i s interpunkcí. Toleruji i dobrou slovenčinu, na dotazy, kterým kvůli absenci češtiny nerozumím, neodpovídám.
© 2007-2024 PCforum.cz, všechna práva vyhrazena, veškeré informace zde uvedené jsou bez záruk, podmínky užití, kontaktní informace